הקשר שבין עיצוב אתרים וקידום אתרים

קידום אתרים ראשית

אין ספק כי המשפט הכול בעיני המתבונן הוא נכון, אך יש דברים שלא משנה איך מסתכלים עליהם הם יפים ונכונים. זה נכון כאשר אנו מדברים על שחקני קולנוע יפים וזה נכון כאשר אנו מדברים על אתרי אינטרנט יפים. כיום יש משמעות אדירה לשאלה איך אתר האינטרנט שלכם נראה וככל שהוא יותר יפה ויותר מעוצב כך הוא יופיע במיקום גבוה יותר בגוגל. עליכם להבין כי יש משמעות לשאלה באיזה מיקום האתר שלכם מופיע בגוגל כי יש קשר ישיר בין המיקום ובין הצלחת האתר. כיום זה ברור כי יש קשר בין עיצוב האתר ובין קידום אתרים. הקשר הזה נובע מכך שככל שהאתר שלכם יהיה יותר יפה כך אנשים ייהנו ממנו יותר וישהו בו יותר זמן וזה מעלה את הדירוג של האתר שלכם בגוגל בכמה רמות.

 

מה עוד משפיע על קידום אתרים?

אך עיצוב הוא לא הדבר היחיד שמשפיע על הקידום של גוגל ויש דברים נוספים המשפיעים על המיקום של האתר. על רקע זה יש לציין כי בסופו של יום גוגל בודקת כמה זמן הגולשים באתר שלכם שהו באתר ואיך זה ביחס למתחרים שלכם. אם הגולשים שהו באתר יותר זמן מאשר שהו באתר של המתחרים שלכם אזי המיקום שלכם בגוגל יהיה יותר גבוה וזהו משהו שאתם חייבים לתת עליו את הדעת. אפשר ללמוד עוד על הנושא באתר https://julian.org.il אשר מספק תובנות משמעותיות ביותר על קידום אתרים ומהווה את אחד האתרים הטובים בארץ בנושא של קידום אתרים ובניית אתרים.

 

תוכן, תוכן ושוב תוכן – המפתח להצלחה של קידום אתרים

אז איך נבטיח כי האתר שלנו יהיה מעניין? מה אנו צריכים לעשות בכדי לוודא זאת? יש הרבה דברים שאפשר לעשות בכדי שהאתר יהיה מעניין אך בסופו של דבר הכל מתמצה בתוכן שיש לכם באתר. ככל שהתוכן באתר יהיה יותר מעניין כך האתר שלכם יהיה ברמה יותר גבוהה וכך הגולשים ייהנו ממנו יותר. לכן כאשר אתם בונים אתר חדש אתם חייבים לשים דגש עצום על התוכן של האתר וזהו משהו שאתם חייבים לקחת בחשבון. עליכם לדעת כי תוכן איכותי דורש כותבים איכותיים וזה אומר כי לא כדאי לכם לכתוב את התוכן לבד אלא להיעזר באנשים אחרים אשר זו המומחיות שלהם ואשר ידעו כיצד לכתוב את התוכן בצורה הטובה ביותר.

 

בניית קישורים – האם יש בה עדיין טעם?

לצד כתיבת התוכן יש להזכיר את העובדה כי לא אבד הכלח על בניית קישורים. עליכם לדעת כי בניית קישורים היא עדיין משמעותית מאוד בקידום אתרים וכי חייבים לחשוב על נושא זה בעת קידום האתר שלכם. מי שיחפף בנושא זה יסיים עם אתר שלא מדורג גבוה בגוגל וזה אומר הפסד כספי גדול ורציני.

קידום אתרים