איך לדעת האם צריך להגדיל את זיכרון השרת

זיכרון שרת

בעולם אחסון האתרים הנתון החשוב ביותר הוא נפח האחסון שיש בשרת. ככל שתעבורת המידע באתר שלכם גדולה יותר כך אתם זקוקים לשרת בעל נפח אחסון גדול יותר. לעיתים נצטרך להגדיל את נפח האחסון של השרת כדי להנות מזיכרון נוסף.

 

אחסון אתרים

אחסון אתרי מאפשר לנו לקחת את כל המידע שיש באתר שלנו ולשים אותו בתוך שרת חיצוני. קלאודוייז היא חברה שמעניקה שירות בתחום, והיא תוכל לספק לכם שרת שיעמוד בדרישות האתר שלכם. לאחסון של מידע בשרת יש כמה יתרונות שחשוב שתכירו.

מידע שמאוחסן באתר בדרך כלל מכביד עליו ופוגע במהירות הגלישה של האתר. ברגע שהמידע נמצא בשרת חיצוני האתר יעבוד הרבה יותר מהר, מה גם שיכולת העיבוד של השרת גבוהה מזו של כל אתר אחר.

עוד נתון שחשוב לקחת בחשבון הוא שרמת אבטחת המידע שיש בשרתים היא גבוהה יותר מזו שיש באתרים, כך שהמידע שתאחסנו בשרת יהיה הרבה יותר מוגן. השאלה הכי חשובה ביחס לשרתים היא מה נפח האחסון שאותו אתם צריכים עבור האתר שלכם.

אחסון אתרים

נפח האחסון

בדיוק כמו באחסון של מידע בהתקני זיכרון, גם באחסון של אתרים אנחנו צריכים לדאוג שבשרת יהיה מספיק מקום למידע שלנו. נפח האחסון הוא נתון חשוב כיון שהוא הפרמטר העיקרי שיקבע את המחיר שתשלמו עבור השירות.

ייעוץ מקצועי ראשוני יעזור לכם להבין מה נפח האחסון שאתם צריכים לקחת, אולם עם הזמן כאשר מצטבר עוד ועוד מידע בשרת ייתכן ותצטרכו להגדיל אותו.

 

מהירות העבודה בשרת

המדד הטוב ביותר לשאלה האם להגדיל את נפח האחסון של השרת זו מהירות הגלישה שהאתר מספק לכם. כל עוד מהירות הגלישה נשמרת כנראה שנפח האחסון מספיק, אולם ברגע שהיא יורדת אמורה להידלק לכם נורה אדומה.

בעזרת בדיקה של אנשי הצוות שאחראים על השרת הם יוכלו לראות מה נפח הזיכרון הפנוי ולהגדיל אותו בהתאם לצורך שלכם.

 

הגדלה זמנית של זיכרון השרת

אחד השירותים שאותו תוכלו לקבל בשירות אחסון האתרים שלנו הוא הגדלה זמנית של נפח האחסון. לכל אתר יש זמני עומס שבהם אנחנו יודעים מראש שהולכות להיות הרבה מאוד כניסות לאתר ויחד איתן גם נפח הפעילות שלו הולך להיות גבוה יותר.

הגדלה זמנית תאפשר לכם באותם זמנים לקבל נפח אחסון גדול יותר, ולשלם עליו באופן מדויק בלי להרחיב את הנפח באופן כללי.

 

לסיכום

אחת השאלות הכי חשובות שכל בעל אתר שמשתמש בשרתי אחסון צריך לשאול את עצמו זה האם להגדיל את נפח האחסון של השרת. במבט ראשון התשובה האוטומטית היא כן, אולם זכרו שהגדלת נפח האחסון כוללת גם הגדלה של התשלום עבור שירות האחסון.

ההמלצה שלנו היא לבדוק מהי מהירות העבודה של האתר ואם היא תקינה כנראה שנפח האחסון הנוכחי שלכם בהחלט מספיק.

זיכרון שרת