כל מה שצריך לדעת על דף נחיתה

בניית דף נחיתה

יש מי שרואים בדף הנחיתה כעמוד פשוט שאין מאחוריו יותר מידי מחשבה. אם אתם תומכים בסברה זו, כדאי שתדעו שזו טעות. שכן, דפי נחיתה נחשבים אמנם לאתרים שיש להם כתובת משלהם, אך יש בהם הרבה מעבר לכך. המדריך הנוכחי יציג את כל הפרטים שחשוב לדעת אודות דפי נחיתה, כדי שכל אחד יוכל להכיר בהם מקרוב ולהבין שמדובר באתר שמצריך מלאכת מחשבת.

 

דפי נחיתה – מה זה בכלל?

ראוי שנציין בפניכם תחילה את ההגדרה של דף הנחיתה שמרמז בשמו על הנחיתה של הגולשים (או כמו שאומרים בעגה המקצועית – הלידים החמים) בעמוד ייעודי. העמוד מציג בפני הגולש באופן תמציתי את כל הדברים החשובים אודות העסק. מלבד זאת, עומדות בפניו רובריקות שמאפשרות לו למלא את פרטיו, כדי שנציג מטעם בית העסק יצור עמו קשר להמשך קבלת שירות. הדף צריך להיבנות תוך היכרות עם מרכיבים חיוניים ובסיוע מצד מומחים בתחום. שכן, לא כל אחד יכול להקים דף איכותי שיוביל לתוצאות הרצויות.

בניית בניית דף נחיתהדף נחיתה

אלה המרכיבים החיוניים של דפי נחיתה

בשלב זה אתם יודעים שדף נחיתה זה לא עניין של מה בכך. מדובר בעצם באתר "מיני" שמורכב מעמוד אחת בלבד. חשוב לשים לב שהבנייה של האתר צריכה לכלול את המרכיבים הבאים:

  • מסר קצר וברור
  • דף ליצירת קשר
  • העברה לדף "תודה" שמיידע את הגולש שפרטיו הועברו הלאה

בעלי עסקים שיש ברשותם דפי נחיתה, יעידו שמדובר בפלטפורמה חיונית שמובילה להגדלת ההכנסה באופן משמעותי במידה וזו מתבצעת תוך הסתייעות מצד מומחים לבניית אתרים. בפסקה הבאה נפרט בפניכם את כל הפרטים החשובים אודותיהם. רגע לפני שזה יקרה, נציין כי תוכלו לפנות לחברה שעוסקת בתחום למידע נוסף ולקבלת הצעת מחיר.

 

תכירו את המומחים שיבנו לכם דף נחיתה

יש צורך בכמה מומחים שיסייעו לכם בהליך של בניית דף נחיתה. כאמור, בראש ובראשונה מדובר במומחים בתחום בניית אתרים ולאחר מכן, יש צורך בהסתייעות מצד קופירייטר ומעצב גרפי. כל אחד מהם נותן את החלק שלו בהליך, כדי שדף הנחיתה יעביר את המסר באופן הברור ביותר.

בניית דף נחיתה

פנו למומחים – אל תעשו זאת לבד

שמענו על מי שניסו להקים בעצמם דף נחיתה, ללא הסתייעות מצד גורמים מוסמכים לדבר. אם חשבתם לעשות זאת, כדי שתחשבו שוב. שכן, אתם צריכים להיות מומחים בכל התחומים שצוינו לעיל (עיצוב גרפי, קופירייטינג ובניית אתרים). מעטים הם האנשים ששולטים ב – 3 התחומים הללו על הצד הטוב ביותר. לכן, ההמלצה היא לפנות למקצוענים בתחום שיאפשרו לכם להיות בטוחים בכך שדף הנחיתה יביא לתוצאות.

 

מילים אחרונות לסיום

עכשיו אתם מכירים בכל האינפורמציה החיונית שדרושה לכם על דף נחיתה. בשלב מתקדם זה, נותר לכם רק לפנות לגורם מקצועי שיסייע בהליך ויבנה לכם את הדף הטוב ביותר שיביא לכם לידים חמים ובכמויות.

בניית דף נחיתה