שלוש עובדות על שיווק באינסטגרם

מכשיר סלולר

במאמר הבא נציג בפניכם 5 עובדות שכנראה לא הכרתם אודות שיווק באינסטגרם, כך שגם אתם תוכלו לשווק את עצמכם או את המוצר שלכם באמצעות הפלטפורמה החברתית החזקה בעולם.

 

שיווק באינסטגרם – 3 עובדות חשובות

שיווק באמצעות הרשת החברתית אינסטגרם נחשבת כיום לאחד מאפיקי השיווק הצומחים בעולם, וזאת בשל  העובדה כי מדובר בפלטפורמה צומחת אשר היקף החשיפה שלה נאמד במיליוני גולשים, הן בישראל והן בעולם. מדובר במהפכה של ממש בכל הקשור לבחירה באפיק שיווק, וזאת בשל היתרונות הרבים של חשיפה באמצעות הרשת החברתית. בדיוק משום כך אספנו בעבורכם 3 עובדות על שיווק באינסטגרם, כך שגם אתם תוכלו לשווק את עצמכם או את המוצר/שירות שלכם על הצד הטוב ביותר.

 

עובדה ראשונה: ככל שמספר העוקבים גבוה יותר – כך ניתן להשיג חשיפה רבה יותר

שיווק באינסטגרם מתבסס לא רק על חשיבה יצירתית, אלא גם על אלגוריתם ייחודי אותה פיתחה אינסטגרם. למעשה, רבים אינם מודעים לעובדה כי האלגוריתם של אינסטגרם נוטה לקדם בעמוד הראשי עמודים להם מספר עוקבים גבוה במיוחד, ולכן מדובר בשיווק מצוין לפלח יעד של עשרות אלפי ולעיתים מיליוני עוקבים אשר יכול להתבצע באמצעות הפלטפורמה עצמה. לכן, חשוב לבדוק בכל עת מהו מספר העוקבים, ולהעלות את המספרים באופן תדיר לצורך העלאת הנוכחות ברשת.

 

עובדה שנייה: השיווק באינסטגרם מבוסס על מספר לייקים

בשונה משיטות שיווק מסורתיות, השיווק באמצעות אינסטגרם מתבסס על מספר הלייקים. למעשה, ככל שרמת המעורבות של העוקבים עולה, כך ניתן יהיה לבצע את השיווק באופן אפקטיבי. פוסט אשר מקבל אלפי לייקים יכול להגיע באמצעות האלגוריתם של אינסטגרם לדף הראשי, שם יצפו בו מיליוני עוקבים. לכן, יצירת קשר עם חברה מקצועית תאפשר לכם לבצע קניית לייקים לאינסטגרם באמצעות עוקבים אמיתים, וזאת בכדי שתוכלו לספק תשתית טובה לצורך שיווק מדויק וממוקד.

אייקון של רשת חברתית

עובדה שלישית: שימוש בתגיות יאפשר לכם לשווק באופן מהיר

שימוש בתגיות (Hashtag) יאפשר לכם להגיע לקהלי יעד רחבים, כחלק מהעובדה כי רוב הגולשים מבקשים לצפות בפוסטים אשר להם תגית. למעשה, כאשר משלבים מילת מפתח בפוסט עצמו או בסטורי תוכלו להגיע לקהלי יעד רחבים, בהתאם לפילוח קהל יעד אותו ביצעתם לפני. התגית מאפשרת לכם להתחבר באופן טוב יותר לקהל היעד, כאשר ע"פ נתונים אותה פרסמה פייסבוק, רוב הגולשים מבצעים לחיצה על תגית בכדי להגיע לנושאים אשר מעניינים אותם. משום כך, חשוב מאוד לבדוק באופן מקצועי את התגיות והקטגוריות המתאימות בהן תוכלו להשתמש לצורך תהליך השיווק, כל זאת על מנת להגיע כאמור לקהלי היעד ולספק להם את המוצר/שירות באופן אפקטיבי ויעיל. ככל שהאשטג שלכם יהיה מדויק יותר, כך תוכלו להיות בטוחים כי אתם מבצעים שיווק אפקטיבי ויעיל אשר פונה באופן ישיר.