5 שלבים לקידום אתר של עורך דין

מאזניים

הרשת מלאה היום במיליוני אתרי אינטרנט. כל אתר אינטרנט והשימוש שלו, כאשר אתרי אינטרנט רבים מתחרים זה וזה, היות והם שייכים לעסקים שנותנים שירות דומה. לדוגמה, בחיפוש "פיצה בתל אביב" יעלו עשרות תוצאות של פיצריות באיזור תל אביב, כאשר סדר הצגתן קשור הרבה באתר האינטרנט שלהן. בתחום עריכת הדין התהליך הוא דומה, ובמאמר זה אספנו עבורכם 5 שלבים לקידום אתר של עורך דין.

פטיש עריכת דין

מה זה קידום אתרים?

רגע לפני שנגיע אל 5 שלבים לקידום אתר של עורך דין, נסביר מה הוא קידום אתרים. כל אתר ועסק רוצים להיות הראשונים. אלה שחושבים עליהם ראשונים, אלה שממליצים עליהם ראשונים, ובהתאם נמצאים קמומות הראשונים מבחינת הצלחה והכנסה.

סוגי קידום אתרים

קידום אתרים מטרתו לגרום לכך שהאתר שלי בזמן חיפוש בגוגל יהיה ממוקם בין התוצאות הראשונות. קידום אתרים יכול להיעשות באופן אורגני או באופן ממומן. אם החלטנו לקדם את האתר שלנו באופן ממומן, גוגל ישים את האתר שלנו במיקומים הראשונים, לצד אתרים נוספים שמקודמים באופן ממומן, ויצרף ליד האתר קוביה ירוקה קטנה שבה כתוב "מודעה". עבור כל כניסה לאתר דרך פרסום המודעה, נשלם לגוגל כסף. (איך מקדמים אתר של עורך דין בגוגל).

קידום אתרים אורגני לעומת זאת נעשה על ידי חברות קידום אתרים, שדואגות להעלות תוכן רלוונטי לאתר שלכם ולשבץ אותו באתרי תוכן נוספים. בצורה זו גוגל יבין שכדאי לו לקדם את האתר שלנו באופן אורגני, גם מבלי שנשלם לו, היות והוא עושה את החיבור בין מילות החיפוש לבין האתר שלנו.

למה קידום אתרים זה חשוב?

בעל עסק שרוצה להבטיח לעצמו כניסות רבות לאתר ובעקבות כך חשיפה גדולה יותר לעולם, ישמח לבצע תהליך של קידום אתרים. התהליך היום הוא חלק כמעט בלתי נפרד מכל בית עסק ואתר, והתוצאות שלו ניכרות באופן ברור. בשביל לעשות את זה, נפנה עכשיו ל-5 שלבים לקידום אתר של עורך דין.

5 שלבים לקידום אתר של עורך דין

אז בשלה הראשון נבצע סקר שוק ונבין מי המתחרים שלנו בתחום. בשלב השני נקים אתר איכותי, עם תוכן וגרפיקה שיעניינו וימשכו את הלקוחות שלנו. בשלב השלישי נדאג לשלב קישורים באתר, שיעזרו לדירוג האתר בגוגל. בשלב הרביעי נדאג לחדש ולרענן כל הזמן את האתר שלנו עם כתבות ומאמרים מעניינים, ובשלב החמישי והאחרון נבדוק דרך אתר גוגל אנליטיקס את תוצאות הקידום, ובהתאם נערוך בקרה ושיפורים במידת הצורך.

אתר של עורך דין לדוגמה

דוגמה לאתר שבנוי בצורה מעולה היא האתר של עורך דין אורדן. באתר תוכלו למצוא פירוט על מגוון השירותים הניתנים במשרד וכן את פרטי ההתקשרות עמו.

עקבו אחרי 5 שלבים לקידום אתר של עורך דין, והבטיחו לעצמכם אתר שמקודם בצורה מעולה עם תוצאות מבטיחות.