שישה גאדג'טים שישדרגו את המטבח

גאדג'ט למטבח

לכל מי שהחלק הפחות אהוב אצלם בבית הוא המטבח, כל הקשור לבישול ממש לא נוגע להם והמקצוע האחרון שהם יחשבו עליו הוא טבחות, וגם לכל מי שבישול  דווקא ממש עושה לו את זה ומוכן לבלות שעות במטבח, המאמר הזה נכתב עבורכם. עם ההתפתחות המהירה של הטכנולוגיה נוצרו להם האביזרים המהפכניים אשר יהפכו לכם את מלאכת הבישול לכיפית, קלילה ומהנה יותר.

עשרות אם לא מאות גאדג'טים למטבח נוצרים ומובאים לרשתות מידי שנה. אספתי לכם כאן רשימה בת שישה מוצרים שימושיים ופופולריים ביותר שיצא לי להכיר כדי שתוכלו להפוך את המטבח שלכם למקום יותר חוויתי להיות בו:

 

מכונת גלידה ביתית

המכולת השכונתית מתחת לבית שלכם כבר סיימה את יום העבודה שלה מזמן, אבל ממש מתחשק לכם גלידה טובה מול הנטפליקס בסלון לסיום הערב. מכונת גלידה ביתית היא הפטנט ליצירת גלידה מתי שבא לכם, כמה שבא לכם ולא רק, אלא גם פרוזן יוגורט וסורבה למי שמתחשק. נשמע מרגש, לא?

 

מכונת פופקורן חשמלית

מכונת פופקורן חשמלית תביא לכם את חווית הקולנוע הביתה. חבילה של גרגירי תירס למכונה והרי לכם פופקורן שישלים לכם את חווית הצפייה מהבית. התגלית שעומדת מאחורי המכונה הזאת בכלל לא צריכה שמן, היא פועלת על ידי הזרמת אוויר חם בלבד.

 

קולפן תפוחי עץ ותפוחי אדמה

הקולפן הזה יקלף לכם בצורה מדויקת את קליפת הפרי, השימוש בו פשוט ולא מצריך הרבה התעסקות בכלל. פשוט נועצים אותו מסובבים את הידית והקסם קורה.

 

ערכת ברמן

לחובבי השתייה החריפה קיימת ערכת ברמן מקצועית, שמכילה את כל האביזרים הדרושים להכנת משקאות מיוחדים היישר מהמטבח שלכם בבית.

 

שייקר אישי נטען

כמה פעמים קרה לכם שרציתם שייק והתעצלתם לקום ולהכין לכם רק מהמחשבה על הוצאת השייקר הגדול והמסורבל מארון הכלים? שייקר אישי נייד מאפשר להכין שייקים מכל מקום ובכל זמן שרק תרצו. פשוט מכניסים את הפירות החתוכים, מוסיפים מים או חלב, לוחצים לחיצה קלה על לחצן ההפעלה וקיבלתם שייק טרי ומרענן.

 

מסננת לסיר מסיליקון

זה אולי נשמע לכם כמו משהו פשוט, אבל מה אם אגיד לכם שהמסננת הזאת היא הקנייה אולי הכי חכמה שתעשו? היא עוטפת את קוטר הסיר באמצעות זיזים שמונעים את תזוזת המסננת ומאפשרת לסנן את המים ישירות מן הסיר מבלי להצטרך להעביר את התכולה מכלי לכלי.

 

כוס שתייה מקציפה

פטנט חדשני ומגניב לכל אוהבי הקפה והשוקו, ספל עם מקציף חלב בתחתית הספל. תוכו להכין לכם קפה עם חלב מוקצף ממש כמו בבתי הקפה בלחיצה פשוטה על הכפתור.

 

גאדג'טים למטבח – בישול ואפייה בהנאה

עולם הגאדג'טים למטבח מציע לנו מגוון רחב של מוצרים שמשדרגים ומשפרים לנו את חווית הבישול והאפייה באופן משמעותי, מקלים עלינו ומציעים נגישות גבוהה יותר למלאכה במטבח.

מִטְבָּח