איך תעשו שיווק אינטרנטי לגרילי גז

בשר על רשת גריל

שיווק אינטרנטי לגרילי גז יכול להפוך את המוצרים שלכם ללהיטים, ולהגדיל את המכירות באופן משמעותי.

שיווק אינטרנטי לגריל גז דורש מומחיות, אחרת תקציב השיווק שלכם יתבזבז לריק על פרסום לא אפקטיבי.

כדאי מאוד לשלב בשיווק האינטרנטי מספר מאמצים עיקריים,

כשהראשון הוא קידום אתרים במנוע החיפוש גוגל,

והשני הוא קשר ישיר עם לקוחות פוטנציאליים ברשת החברתית.

 

קידום אתרים בגוגל

בין אם את משווקים גריל גז סטנדרטי יחסית, או D&S, חשוב מאוד שתשקיעו בבניית אתר איכותי לעסק שלכם. האתר האיכות יעניק לגולשים תחושת ביטחון, שתאפשר להם לבצע הזמנות מהאתר ללא חשש. יש להשקיע בפתרונות סליקה מתקדמים, ולתת ללקוחות את האפשרות לשלם גם בעזרת כרטיס אשראי, וגם בעזרת חשבון פייפל, אשר רבים חשים יותר בנוח לבצע עמו רכישות ברשת.

לאחר הקמת האתר, עליכם להביא אותו לקדמת הבמה. קידום האתר שלכם בגוגל יכול להתבצע בשתי שיטות. תוכלו לשלם למנוע החיפוש באופן ישיר, וכך האתר שלכם יעלה לראש רשימת תוצאות החיפוש לזמן מוגבל, יחד עם מודעה המסבירה שמדובר בתוכן שיווקי. קידום אורגני לעומת זאת, יעשה שימוש במאפיינים הפנימיים של מנוע החיפוש כדי להעלות את האתר ברשימת התוצאות. הקידום האורגני יפעל בעזרת קישור האתר שלכם לאתרים אחרים, ובעזרת שילוב של מילות חיפוש פופולאריות כחלק מהתוכן בו.

 

יצירת פרופיל פעיל בפייסבוק

פייסבוק הייתה בעבר הרשת החברתית הפופולארית ביותר, אך היום נדמה שמעמדה טיפה נפגע. עם זאת, הרשת החברתית היא עדיין מוקד אדיר למציאת לקוחות פוטנציאליים, וישנם אנשים המבצעים בה חיפוש שירותים באופן כמעט בלעדי. יצירת פרופיל פעיל בפייסבוק יסייע לכם למקד את מאמצי השיווק שלכם בנתח שוק בעל סבירות גבוהה לרכישה.

תוכלו להקים פרופיל לחנות, לשלב בו תמונות של המוצרים השונים, ולהתחיל להיות פעילים בקבוצות ופורומים. תוכלו להעלות לפרופיל הדרכות בנוגע לשימוש נכון במוצרים אותם אתם מוכרים, להגיב בעמודי הפייסבוק של אנשים אשר מפרסמים מתכונים ושיטות לצליית בשר ועוד. תוכלו גם להעניק מוצרים לדוגמא למובילי דעת קהל בחינם, בתמורה לכך שיצלמו את עצמם עושים במוצר שלכם שימוש, צילום שיכול פוטנציאלית להגיע למאות אלפי עוקבים.

 

נוכחות באינסטגרם והעלאת תמונות

אחת מהרשתות החברתיות אשר מושכות קהל צעיר היום היא אינסטגרם. הרשת החברתית הזו שמה פחות דגש על מלל, ויותר על תמונות וסרטונים קצרים. נוכחות באינסטגרם היא רצויה מאוד כחלק ממאמצי השיווק שלכם, מאחר והיא פותחת לכם את הדלת לגישה לקהל צעיר יותר.

תוכלו להשקיע דקות ספורות בכל שבוע או יום, ולהעלות תמונות של המוצרים השונים, סרטונים של צליית בשר באופן מושלם ועוד. הנוכחות שלכם באינסטגרם תגרום לעוקבים רבים להירשם לדף שלכם, וכך תקבלו פרסום ישיר אל הלקוחות הפוטנציאליים, במקום להשקיע כסף בשיווק לא ממוקד.