איך קידום אתרים הפך להיות חלק מקמפיין השיווק של הלקוח?

שיווק באינטרנט ראשית

קידום אתרים הוא הכלי השיווקי הטוב ביותר עבור הלקוחות של העסק, ובמידה ומבצעים זאת נכון – הוא יכול למנף את העסק לגבהים שלא נראו בעבר.

קידום אתרים ככלי שיווקי

עולם השיווק עבר תהפוכות דרמטיות ביותר בשנים האחרונות, עת נכנסו ענקיות מנועי החיפוש, ובראשן כמובן גוגל. למעשה, גוגל היא השליטה הבלתי מעורערת וע"פ נתונים אשר מתפרסמים על ידה בכל יום נכנסים למנוע החיפוש שלה מספר בלתי נתפס של מיליארד גולשים. מדובר בחשיפה חסרת תקדים עבור עסקים רבים, ועל כן זאת הזדמנות עסקית יוצאת דופן גם עבור עסקים קטנים ובינונים אשר מעוניינים לעמוד בתחרות ולמקד את התהליך השיווקי באופן אפקטיבי, זאת תוך ניצול קמפיין שיווקי מוצלח ומדויק באמצעות פעולה של קידום אתרים, לכתבה באתר ביז פורטל בנושא לחצו כאן.

שיווק באינטרנט

מדוע קידום אתרים הוא כלי שיווקי אפקטיבי?

אין עוררין על כך שכיום היקף החשיפה הוא במרחב האינטרנטי, וזאת משום שרוב הצרכנים אינם מעוניינים לקבל את המידע שלהם באמצעי המדיה המסורתיים כגון עיתונים ודיוור במייל, זאת משום שהרגלי הקנייה והצריכה השתנו ללא הכר. כיום, כל בעל עסק אשר מעוניין לבצע צעדים שיווקיים ממוקדים מחויב לבצע קידום אתרים מקצועי, זאת משום שמדובר בכלי השיווקי הטוב ביותר עבור הלקוחות. רוב הלקוחות מבצעים את הקניות וחיפוש אודות שירות מסוים באמצעות מנוע החיפוש של גוגל, ולכן עסק שלא שם – לא קיים.

קידום אתרים לבעלי עסקים גדולים וקטנים

כאשר מדובר בעסקים קטנים, קידום אתרים מאפשר לבצע קידום אתר באופן לוקאלי, כלומר: הוספה של המיקום הגיאוגרפי וזאת על מנת לתת מענה ללקוח אשר מעוניין לקבל שירות לו הוא זקוק סמוך למקום מגוריו. לכן, בשונה משיווק אשר נעשה באמצעי המדיה המסורתיים כעת ניתן לבצע שיווק שהוא ממוקד, זאת תוך הפניית תקציב השיווק לפעולה אשר היא ממוקדת וחסכונית הרבה יותר. באשר לבעלי עסקים, כיום ישנה חשיבות רבה להבנה של השינויים בהרגלי הצרכן אשר כאמור מבקש לצרוך את השירותים שלו באמצעות מנועי החיפוש. חברה אשר מעוניינת לבסס את מעמדה עוד יותר, כמו גם להראות שהיא טכנולוגית מחויבת לבצע קידום אתרים וזאת כאמור כדי לתת מענה ללקוח באמצעי שיווק מתקדמים אשר פונים באופן ממוקד לקהל היעד. לכן, קידום אתרים היא פעולה שיווקית מהמעלה הראשונה, זאת גם לאור העובדה שהיא לא מצריכה תקציבי ענק וגם ניתן ללמוד אותה באופן עצמאי. מעוניינים לקבל מידע נוסף ולבצע קידום אתרים ע"י חברה מקצועית? שמוליק דורינבאום הוא מרצה בכיר לקידום אתרים ובעל ניסיון של מעל לעשור בתחום, זאת לאור קידום אתרים אשר הוא ביצע למעל ל 100 אתרים. אם ברצונכם להצטרף גם אתם לעשרות הלקוחות המרוצים, השאירו את הפרטים באתר לקבלת פרטים נוספים אודות קידום אתרים ככלי שיווקי.