קידום משרדי עורכי דין

פטיש

כשמישהו מחפש עורך דין בימינו, סביר להניח שהוא יחפש באינטרנט מאשר יפתח ספר טלפונים, אם אלה בכלל קיימים יותר לכן חשוב לך להקל על אותו אדם ככל האפשר למצוא אותך.

נוכחות מקוונת חזקה עוברת מעבר לבעלות על אתר. אתר לא מועיל למשרדך אם אף אחד לא מבקר בו, או אם האנשים שמבקרים באתר שלך לא משוכנעים להפוך ללקוחות שלך. כדי לגרום לזה לקרות אתה צריך לקדם באופן פעיל את המשרד שלך באופן מקוון.

 

להלן מספר דרכים יעילות לקידום משרד עורכי הדין באופן מקוון:

 

  1. פיתוח המותג האישי שלך

הלקוחות הפוטנציאליים שלך מחפשים להעסיק עורך דין ולא משרד. הם רוצים לראות מיהם האנשים האישיים שמרכיבים את החברה שלך לפני שהם באמת מרימים את הטלפון כדי להתקשר אליך. משמעות הדבר היא שעל כל עורך דין במשרד שלך לנקוט בצעדים לקידום אקטיבי של המותג האישי שלהם באופן מקוון, כך שהם יראו יותר מסתם תמונה כללית באתר של החברה.

 

  1. צור תוכן

אחת הדרכים לגרום ללקוחות פוטנציאליים לבקר באתר האינטרנט שלך היא להציע להם תוכן מעניין ואינפורמטיבי שהם ימצאו בעלי ערך. זה לא רק יעזור למשוך אנשים לאתר שלך לקבלת ייעוץ מקצועי ולהקפיד לעסוק בהם, אלא שהוא גם יקים את משרדך כמומחים בתחום המתמחה שלך.

 

  1. שיווק בדוא"ל

עלוני מידע: אל תתנו לאנשי הקשר שלכם לשכוח מכם. שמרו על ערנות הלקוחות הפוטנציאלים על ידי שליחה באופן קבוע עלון עם מידע חשוב. ניתן גם להוסיף קישורים למאמרים בבלוג שלך כדי להעביר אותם לאתר שלך.

 

  1. 5. פרסם באינטרנט

קמפיינים של מילות מפתח: גוגל אדוורדס הם דרך נהדרת להראות את משרד עורכי הדין שלך באופן בולט בתוצאות החיפוש של גוגל.

מודעות בפייסבוק: מכיוון שרבים מהסיכויים שלך כנראה מבלים חלק מהיום שלהם בפייסבוק, מודעות פייסבוק הן דרך נהדרת להגיע אליהם. ישנם מספר סוגים שונים של מודעות, אז בחנו את האפשרויות והחליטו אילו לדעתכם יענו על הצרכים שלכם.

 

6. בצע אופטימיזציה לאתר שלך

אם מבקרים באתר שלך באים לדפדף ואז עוזבים, עליך לבצע שינויים באתר שלך שיביאו את המבקרים האלה לפידים.

קריאה לפעולה – הוסף קריאה לפעולה ברורה לכל דף באתר שלך, לכל המודעות, המאמרים והחומר השיווקי שלך. זה מאפשר למבקרים באתר שלך לדעת בדיוק מה אתה רוצה שהם יעשו, מה שכרוך ככל הנראה בלחיצה על כפתור צור קשר שיפתח טופס בו האורח יכול למלא את פרטי הקשר שלו.

צ'ט לייב – משרדי עורכי דין רבים מצאו כי הוספת תכונת צ'ט Live לאתר שלהם עודדה את המבקרים לפנות למשרד בשאלות, יותר מאשר לספק כתובת דוא"ל או טופס יצירת קשר. זה כנראה בגלל שצ'אט חי מרגיש יותר סתמי מאשר שליחת דוא"ל או שיחת טלפון ומציע גם סיפוקים מיידים.

ידידותי לנייד – וודא שאפשר לגשת לאתר שלך בכל המכשירים הניידים מכיוון שכמות גדולה של מבקרים שלך כנראה תשתמש בטלפונים או בטבלאות שלהם כדי לגשת לאתר שלך.

עריכת דין