האם כדאי לקדם מוצרים טבעיים דרך האינסטגרם

לוגו אינסטגרם

במאה ה-21 בכלל ובשנת 2020 בפרט, ידוע שעסק שרוצה להתקדם עושה את זה דרך הרשתות החברתיות ודרך קידום בגוגל. בטוח נתקלתם לפחות פעם אחת, בזמן הגלילה שלכם בפייסבוק או באינסטגרם בכל מיני מוצרים, מסעדות ובתי עסק אחרים שמעולם לא עשיתם להם "עקוב", ולמה הדבר הזה מתרחש? ניחשתם נכון – קידום. קידום באינטרנט מתקיים עבור מגוון רחב של מוצרים, ובמאמר הקרוב נבדוק האם כדאי לקדם מוצרים טבעיים דרך האינסטגרם.

 

קידום – מה זה אומר?

כשמדברים על קידום מדברים למעשה על מושג שמתאר את התהליך שעובר אתר אינטרנט, עמוד עסקי או פרופיל מסויים כדי להרחיב את תפוצת האנשים שנחשפים אליו. הקידום מאפשר גדילה וצמיחה של העסק או המוצר, על ידי הגדלת טווח ההיכרות שלו עם העולם ועל ידי חשיפה ליותר ויותר אנשים, שלולא הקידום לא היו נחשפים אליו באופן עצמאי או במקרה.

 

למה קידום דווקא למוצרים טבעיים?

מוצרים טבעיים היו עד לפני כמה שנים מוצרים זרים יחסית בשוק הישראלי. הם יוחסו בעיקר לאנשים רוחניים שמאמינים בסגולות הרפואיות של צמחים ותבלינים מסויימים, וכן המחיר הגבוה שלהם לא אפשר לכולם לרכוש אותם ולהתנסות בהם.

היום מוצרים טבעיים הפכו ליותר נפוצים, גם מבחינת סוגי המוצרים הטבעיים וגם מבחינת מספר החברות שמייצרות אותם. הדבר הזה גרם למצב שבו יותר אנשים חשופים באופן אורגני למוצרים טבעיים, אבל זה עדיין לא מספיק. כאן בדיוק נכנס נושא הקידום.

 

האם כדאי לקדם מוצרים טבעיים דרך האינסטגרם?

האינסטגרם נחשב היום לאחת הפלטפורמות היותר חזקות לקידום מוצרים טבעיים ולקידום מוצרים בכלל, ויש לכך סיבה מאוד טובה וברורה. האינסטגרם הוא רשת חברתית שכולם, אבל ממש כולם, נמצאים בה. אנשים מהארץ, אנשים מחו"ל, ילדים, בני נוער, מבוגרים, סלבריטאים, אנונימיים ועוד. בגלל שכולם נמצאים בה, אפליקציית האינסטגרם מהווה קרקע פוריה להרחבה והגדלה של המודעות למוצרים טבעיים.

 

איך עושים קידום של מוצרים טבעיים באינסטגרם?

קידום של מוצרים טבעיים באינסטגרם יכול להיעשות באחת משתי הדרכים המסורתיות – קידום אורגני או קידום ממומן, ומעבר לזה האינסטגרם פותח אופציה נוספת ושימושית במיוחד – קידום באמצעות מפורסמים. הם מקבלים כסף עבור הפרסום, העסק נהנה מחשיפה להמון אנשים שעוקבים אחרי אותם מפורסמים – והופ, כל הצדדים מרוויחים.

 

איזה מוצרים טבעיים אפשר לקדם דרך האינסטגרם?

מוצרים טבעיים יש בשפע, ואת כולם אפשר לקדם דרך האינסטגרם בקלות וביעילות. סבונים שעשויים מחומרים טבעיים, קרם גוף מחומרים טבעיים, מוצרי ויאגרה, לויטרה, סיאליס וקמגרה מחומרים טבעיים הם רק חלק קטן מתוך מוצרים טבעיים שמסתובבים היום ברשת נהנים מקידום באינסטגרם, בפייסבוק ובגוגל.

ואיך יודעים מי נחשף? קיימות מגוון אפשרויות לקידום מוצרים טבעיים, שכחלק מהן תוכלו לשלוט על האוכלוסיות שנחשפות לקידום שלכם, לפי קטגוריות כמו גיל, מין, איזור מגורים ועוד.

 

עלה עם כדורים