קידום אתר השוואת מחירים באינטרנט – המדריך המלא

שיווק דיגיטלי במסך

לא משנה מה אנשים קונים כיום, סביר להניח שהם עושים לפני כן חיפוש בגוגל כדי להשוות מחירים ולמצוא את העסקה הזולה ביותר.

לכן מיקום גבוה בגוגל עבור אתר להשוואת מחירים חיוני מאוד להצלחה. נוכחות חזקה וקידום אתר להשוואת מחירים עוברת דרך שני צירים מרכזיים.

האחד, לגרום לכמה שיותר אנשים להיכנס לאתר. השני, שהאתר יהיה בנוי באופן נוח וידידותי, שיגרום ללקוחות לחזור אליו בהמשך ולהמליץ לחברים.

 

יצירת תוכן עדכני ורלוונטי

אחד הדברים החשובים ביותר בנוגע לאתר השוואת מחירים הוא יצירת תוכן מעודכן ורלוונטי. לא משנה אם האתר שלכם משווה בין מחירי סלולר, טלוויזיה או מוצרי חשמל, אתם חייבים להישאר מעודכנים בצורה שבועית ולפרט על הדילים החמים ביותר.

בגלל שהמחירים וההצעות השונות משתנים כל הזמן, חשוב במיוחד להישאר עם יד על הדופק. לקוח שנכנס לאתר השוואת מחירים ומזהה שהוא לא מעודכן, בורח ממנו כמו מאש.

עימדו בקשר מול החברות הגדולות בתחום בו אתם עוסקים, וקבלו מהם את ההצעות באופן ישיר. כך תוכלו לוודא שלא תפספסו שום דבר, ואפילו תוכלו להציע ללקוחות מחירים בלעדיים שלא ימצאו באף אתר אחר.

 

שיווק בדואר אלקטרוני ופרסום באינטרנט

צרו את רשימת התפוצה של הלקוחות שלכם. הציעו להם להישאר מעודכנים בכל הדילים הכי חמים שיש, ותדאגו שזה אכן מה שיקרה.

אחת לשבוע או שבועיים תוכלו לשלוח להם עלון עדכני עם מידע חשוב שעשוי להיות רלוונטי להם בהתאם לחיפוש שלהם באתר. כך למשל אם אתם משווים מחירי סלולר וקיבלתם הצעה חדשה ומשתלמת מחברת פלאפון, תוכלו לספר על כך ללקוחות במייל ולהציע להם הצטרפות לפלאפון בלחיצת כפתור.

פרסום ממומן באינטרנט (כמו Google Ads) גם כן עשוי לדחוף את האתר שלכם קדימה. גם הפייסבוק הוא פלטפורמה מצוינת לקידום אתר השוואת מחירים, משום שלקוחות רבים מגיעים דווקא משם אפילו מבלי לחפש השוואת מחירים באופן ממוקד.

גם אם בשלב הראשון לא תראו עלייה דרמטית בכמות הנכנסים לאתר, הפרסום עדיין עובד בשבילכם. אתר שמפרסם את עצמו באופן תדיר, יוצר לעצמו שם ונכנס לתודעה כך שבסופו של דבר הוא הופך להיות האופציה הראשונה שעולה לאנשים בראש כשהם זקוקים לשירות שהאתר מציע.

 

נגישות לנייד

נפח משמעותי מהגלישה כיום עובר דרך הטלפון הנייד.

האופציה הזמינה והנוחה ביותר לרוב האנשים היא פשוט להוציא את המכשיר מהכיס ולהתחיל לחפש (לפעמים זה קורה בזמן שהלקוחות בחנות!). לכן התאמה של האתר לממשק סלולר חשובה ומשפיעה על כמות הנכנסים לאתר.

 

שימוש במילות מפתח

בשביל להגיע למקומות הגבוהים בגוגל, האתר שלכם חייב לנסות לקלוע למילות המפתח המדויקות שאותם יחפשו הלקוחות העתידיים. שימוש במילים כמו "השוואת מחירי סלולר" או  "בר מים מחיר" יעזרו לכם לטפס למעלה.

 

מאזניים סימני שאלה