קידום אתר הדברות בגוגל – מספר טיפים

קידום אתר ראשית

בעל חברת הדברה? רוצה להיות הראשון בתוצאות בגוגל ולהגדיל את מספר הלקוחות שלך משמעותית. נפרט כאן כמה טיפים שיעזרו לקדם את האתר שלך.

 

נגישות למכשירים ניידים

בשנת 2020, מכשירים ניידים עקפו את המחשב הנייח כשיטה המועדפת לחיפוש באינטרנט. בנוסף, נתונים סטטיסטיים מראים שבממוצע, כ- 55% מהחיפושים הם בעלי כוונה מקומית, ו 88% מהחיפושים הללו מביאים לרכישה מקומית.

השתמש בכלי ה- Mobile Friendly של גוגל כדי לבדוק אם האתר שלך ידידותי לנייד ועבוד עם מפתח אתר האינטרנט כדי לתקן שגיאות כלשהן.

 

מהיר ומאובטח

מובייל הוא לא הדבר היחיד שגוגל עוסקת בו. בשנת 2015, גוגל גם הודיעה על שינויים בתוצאות החיפוש שלהם כדי לתגמל אתרי אינטרנט שנטענים במהירות והינם גם מאובטחים באמצעות אבטחת https.

השתמש ב- Website Page Speed Test של גוגל כדי לבדוק את מהירות הטעינה של האתר שלך. לאחר מכן שאל את מפתח האינטרנט מה ניתן לעשות כדי להאיץ את המהירות, וכן להוסיף אבטחת https לאתר שלך, אבטחה זולה יחסית.

 

תמונות

צילומי סטוק הם דבר שמאוד מומלץ לא להשתמש בו. דאג לצלם תמונות איכותיות וטובות של אנשי ההדברה של החברה שלך, ולפרסם אותן באתר שלך.

 

קריאה לפעולה

האם לאתר שלך יש אסטרטגיית המרה טובה? אתרי הדברה צריכים לכלול לפחות שתי קריאות לפעולה, באמצעות מילוי טופס, לדוגמה:

  • מספר טלפון
  • קביעת בדיקה או בקשת בדיקה חינמית
  • בקשת שירות
  • הרשמה לניוזלטר

 

חוות דעת של לקוחות

מחקרים מראים כי 88% מהאנשים סומכים על ביקורות של לקוחות אמיתיים, לכן דאג לשלב ביקורות של לקוחות באתר שלך במקום גלוי מאוד. אתה יכול לקשר לפורטלי סקירת הלקוחות שלך או להשתמש בקודים להטמעת ביקורות ישירות לאתרים אחרים, כמו גוגל לעסקים. סרטוני המלצה הם רעיון חזק נוסף.

 

דפים לכל שירות

בטוח יש לך לפחות עמוד אחד באתר המוקדש ל"הדברה ", אך האם מדובר בעמוד יחיד עם רשימת טבלאות של שירותים?

האם אתה מציע גם הדברת טרמיטים? מה עם הדברת פשפשים? מה לגבי הרחקת יונים? הדברה לעסקים? טיפול בדשא? בקרת יתושים?

בנה דף באתר עבור כל שירות שאתה מציע, ושקול לעשות את אותו הדבר עבור מוצרים שאתה משווק ללקוחות.

 

אזורי שירות

אסטרטגיה אחת שחברות הדברה גדולות מבצעות היטב היא פיתוח תוכן לכל תחום בו הן נותנות שירות. עם זאת, מרבית החברות הקטנות יותר פשוט מכניסות לדף הבית רשימת תבליטים המציינת את אזורי השירות שלהן. חשוב לדאוג להכניס את רשימת אזורי השירות ותחומי השירות השונים, ולפרט על כל אחד מהם בצורה מעניינת ונרחבת.

אנו ממליצים ליישם את כל הטיפים הללו, וכך להעלות משמעותית את הרמה של אתרך!

 

קידום אתר