קידום אתרי עורכי דין בשנת 2021

מדד

אתרים של משרדי עורכי דין הם אתרים מיוחדים ושונים מאלה של כל בעל מקצוע אחר.

הם מוגבלים באפשרויות הפרסום העומדות בפניהם וחלות עליהם מגבלות ייחודיות לתחום מקצועי זה, אבל זה לא אומר שאי אפשר לקדם אתר כזה. אז מהי הדרך הנכונה?

 

מגבלות פרסום על אתרים של עורכי דין

אתרי אינטרנט של עורכי דין אמנם מוגבלים בלא מעט היבטים, אבל, יש לא מעט אפשרויות קידום אתרים שעומדות בכל התנאים הדרושים:

  1. פרסום בגוגל אדוורדס – אפקטיבי, אבל יקר מאוד.
  2. פרסום באינדקסים של עורכי דין
  3. אפשרויות הפרסום השונות של פייסבוק
  4. קידום אורגני, לא ממומן

 

אפשרויות לקידום אורגני של אתרי עורכי דין

למרות ההשקעה הניכרת שדורש קידום אורגני של אתרים כאלה, ההחזר הוא גבוה יחסית ולכן שיטה זו של קידום אתרים עדיין נחשבת היעילה והמשתלמת ביותר. יחד עם זאת, יש להקפיד על כמה דגשים כדי לבצע עבודה טובה:

  1. כתיבת תוכן אמין ומקצועי, רצוי בידי סטודנטים למשפטים למשל, שמכירים את התחום ומבינים על מה הם כותבים, פשט כדי לתת רושם מקצועי על עורך הדין שעבורו הם כותבים.
  2. להקפיד על תוכן מקורי, שנכתב במיוחד עבור האתר שלכם. שכפול של תכנים המופיעים בכמה מקומות עשוי להוריד לכם את הדירוג בגוגל ולכן אינו מומלץ.
  3. "שתילה" של קישורים לאתר המקודם באתרים שיש בהם טראפיק רציני. אתם יכולים לכתוב מאמר מקצועי לאתר שיש לו חשיפה גבוהה ולהטמיע בתוכו קישור, שיוביל לאתר שלכם. זהו למעשה אחד האמצעים המקובלים והנפוצים בתחום, אבל הוא מחייב שיתוף פעולה, או תשלום כספי לצורך שימוש בקישור.
  4. השתתפות פעילה בפורומים משפטיים, בהם אתם עונים על שאלות הגולשים על תקן "מומחים" בתחום.

 

הפיכת האתר שלכם לאתר אטרקטיבי

אחרי שהבאתם את הגולשים פנימה וגרמתם להם להיכנס לבקר אצלכם באתר (ואולי דווקא רגע לפני), האתר שלכם צריך להיות מזמין ואטרקטיבי. למה הכוונה?

חוות המשתמש היא זו אשר תשאיר את הגולש אצלכם באתר, תגרום לו ללחוץ על כפתור המרה או להתקשר אליכם וגם תעלה את הדירוג שלכם בגוגל והיא בנויה מכמה אלמנטים:

  1. עיצוב ויזואלי מתאים – האתר צריך לשדר סמכותיות, אמינות ורצינות, אבל גם להיות מעוצב למשעי, בצורה מאירת עיניים, ברורה וידידותית לגולש הפשוט.
  2. תוכן איכותי – האתר צריך להיות מלא מאמרים מקצועיים, שיספקו לגולש מידע מועיל, אבל גם ישקפו את המקצועיות שלכם.
  3. התאמה טכנית של האתר למובייל ולמחשב, כדי להבטיח שימוש נוח בכל המימדים.
  4. מהירות טעינה, שתאפשר לגולשים למצוא במהירות את מה שהם חיפשו.

 

לסיכום

קידום אתרי אינטרנט הוא מרכיב חשוב בימינו בהצלחה של משרד עורכי דין, בכל תחום התמחות שהוא. זוהי דרך אפקטיבית, נוחה ומשתלמת להשאיר בתודעה, להיחשף לקהלי יעד חדשים ולהכניס חיים חדשים לעסק, על בסיס קבוע.

לקבלת השראה מעבודת קידום איכותית ומקצועית, בדקו את אתר עו"ד מירי יעקב גביש.

 

גראף קידום