קידום אתרים seo – על מה כולם מדברים? 

פתקיות ומחשב

שמעתם לאחרונה מהרבה קולגות שלכם שהם משקיעים אלפי שקלים בחודש בקידום אתרים? הם מדברים איתכם על כך שזו השקעה שווה כי עוד ועוד לקוחות מגיעים לעסק שלהם דרך אתר האינטרנט? אם כך, ברור מדוע זה מתחיל לעניין גם אתם. חשוב שתדעו שהיום התחרות על כל לקוח נמצאת באינטרנט, אך זה שאולי השקעתם באתר יפה ומעוצב זה לא באמת מספיק. זו הסיבה שבגללה קידום אתרים SEO זה נושא שצריך לעניין גם אתכם, כי מה פתאום שתישארו מאחור? כל בעל עסק יודע שיש לו מתחרים רבים ולכן חשוב שתעשו כל מה שאתם יכולים כדי לגרום ללקוחות לפנות דווקא אליכם ולא אל המתחרים שלכם ובכך קידום האתר יכול לסייע. 

וי

איך מקדמים אתרים? 

קידום אתרים SEO למעשה כולל קידום אורגני וזה אומר שלפני הכול צריך לבדוק את השטח. מיהם המתחרים שלכם? באיזה מילות מפתח הגולש הממוצע משתמש כשהוא מחפש משהו שקשור לתחום שלכם? ואיפה נמצא היום האתר שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל? אלה הן כל השאלות הבסיסיות הראשונות שצריך לתת עליהן תשובה כי בהתאם לכך ניתן יהיה לבנות את אסטרטגיית הקידום. קידום אורגני הוא אומנם קידום שלא פעם ייקח יותר זמן לראות את תוצאותיו, לעומת קידום ממומן, אך זה שווה את ההשקעה. בסופו של דבר, כשיותר אנשים יפנו אליכם דרך האתר, אתם תראו שגם אתם תצאו מרוצים מכך שהשקעתם וקידתם את האתר שלכם. 

איך מקדמים אתרים בצורה אורגנית?

 קידום של אתרים שנעשה בצורה אורגנית יכול לכלול שיטות שונות מעבר למחקר של מילות מפתח. לרוב קידום כזה יכלול את החלפת התוכן באתר על בסיס קבוע, את כתיבתם של מאמרי קידום הכוללים את מילות המפתח ואת השימוש ברשתות החברתיות. כל הדברים הללו ביחד יגרמו לגוגל להבין שהאתר שלכם מעניין ובסופו של דבר הוא יקודם אל ראש תוצאות החיפוש. כשהאתר כבר יופיע שם יותר ויותר גולשים ייכנסו אליו, מה שיעזור לכם לשמור על המיקום הגבוה בגוגל. מדובר על עבודה מקצועית לכל דבר שעולה גם לא מעט אבל היא בהחלט נושאת פרי ולכן זה מומלץ בחום.