קידום אתרים עשה זאת בעצמך 

מדדים לאחר התחלת הקידום

האתר שלך תקוע? אף אחד לא נכנס אליו חוץ ממך ומעוד כמה חברים? אם כך, הגיע הזמן שתפנים: אתר שלא מקדמים אותו הוא אתר שאינו קיים. זה לא משנה במה עוסק האתר שלך והאם הקמת אותו במטרה לקדם את העסק או במטרה למכור מוצרים שונים. מה שבטוח זה שאם לא תקדם את האתר אף אחד לא יידע בכלל שהוא קיים, אז למה אתה מחכה? היום יש כזה דבר קידום אתרים עשה זאת בעצמך, כך שאין ספק שהגיע הזמן להשקיע בנושא הזה זמן ותשומת לב. אתה תראה שאחרי שהאתר שלך יקודם למקום טוב יותר בתוצאות החיפוש של גוגל הדבר היחיד שלא תבין זה איך לא עשית את זה קודם. 

מחשב נייד קטן

מה תוכל לעשות בעצמך למען קידום האתר שלך? 

כשמדברים על קידום אתרים עשה זאת בעמך למעשה מדברים על עולם ומלואו. אתה יכול לקדם את האתר שלך בעצמך אפילו אם לא עשית קורס בקידום אתרים, כי מחקר מילות מפתח זה משהו שתוכל לעשות לבד וגם לשנות את התוכן באתר מידי פעם זה משהו שתלוי בך. כמו כן, אתה גם יכול לקדם את האתר שלך לבד על ידי כך שתפרסם אותו בצורה נכונה ברשתות החברתיות השונות, אז למה אתה מחכה? אומנם זה נכון שיהיה עליך להקדיש לעניין הזה זמן, אך בסופו של דבר זה משתלם ואין ספק שזו הדרך לשפר את הסטטיסטיקה של האתר. 

שים לב לתוכן 

אם יש נושא שחשוב מאוד לשים לב אליו בקידום אתרים שעושים בצורה עצמאית, זה לתוכן. כאשר מדברים על תוכן מדברים לא רק על המלל שנמצא באתר עצמו אלא גם על מאמרי הקידום, כלומר על מאמרי SEO כי יש לתוכן חשיבות אדירה. כל אדם שיקרא מאמר שקשור בצורה כזו או אחרת לאתר שלך ויתרשם שהעברית שלך לא מספיק טובה עלול להסיק מכך מסקנות לא טובות לגבי העסק שלך. לכן כדאי לתת על העניין הזה את הדעת ולהשקיע בכל מילה שאתה כותב, כי מילים יוצרות חוויה מבחינת הגולש והלקוח.