קידום אתרים לעסקי אירועים

אותיות

מזל טוב! נולדה לך אחיינית, הבת של השכן מתחתנת, והבן של יוסי מהמכולת חוגג בר מצווה. כולנו מוצאים את עצמנו חוגגים במגוון רחב של אירועים, פעם באולם בראשון לציון ופעם בבית שמש. ויש גם את המקומות ש – "שמעתי עליו המון, אומרים שהוא מצוין!", ויש לכך סיבה. במציאות שבה כל מאורע, קטן או גדול ככל שיהיה, גורר אחריו מסיבה מושקעת –אתם רוצים להיות המקום שאנשים בוחרים לחגוג בו, בין אם הם היו בו, ובין אם רק שמעו עליו.

מה זאת אומרת "שמעו עליו"?

או. אז בואו נבין את הנקודה החשובה והקריטית הזו: שלא כמו בימים בהם הכלי היחיד להעברת מידע היה מפה לאוזן – היום, בעולם שכולו טכנולוגיה וקדמה, "שמעו עליו" בא לידי ביטוי במגוון רחב של מקומות. תחשבו על זה לרגע – כמה פעמים שוטטתם ברחבי האינטרנט (פייסבוק, אינסטגרם וכו') וראיתם פרסומות? הפרסומות שאתם רואים מותאמות לעולם התוכן שלכם – החל מנושאים ששוחחתם עליהם בשיחת מעלית קצרה, ועד דברים שחיפשתם במנוע חיפוש מסויים, וממשיכים ללוות אתכם גם ביתר הפלטפורמות בצורת פרסומת. ככה זה עובד היום – אתם מתעניינים במשהו, והאינטרנט מציג לכם שלל אפשרויות שקשורות למשהו הזה. לפרטים נוספים.

 מסך של מחשב

אוקיי, ו?

אז נכון כל מה שדיברנו עליו עד עכשיו? זה עוד לפני שבכלל התחלנו לחפש באופן יזום. תיזכרו בפעם האחרונה שחיפשתם בגוגל באיזה בר לשבת, איפה לערוך את הקניות שלכם או באיזה מלון הכי כדאי לישון באמסטרדם. כמה תוצאות, כמה אפשרויות – אלוהים, איך בוחרים?! ככה גם הלקוחות שלכם מחפשים איפה לחגוג את האירוע הבא שלהם.
בדיוק בשביל זה חשוב להיכנס לעולם קידום האתרים. אנשים היום קוראים ומתעניינים פחות, ובעיקר – פחות סבלניים. כשאנחנו מחפשים באיזה אולם כדאי לחגוג, אנחנו נזין בשורת החיפוש של גוגל, לדוגמא: "אולם אירועים בתל אביב". לחיפוש הזה יתקבלו אלפי תוצאות, ובגלל אותו חוסר-סבלנות עליו דיברנו קודם – התוצאות הראשונות שיופיעו – הן יהיו אלה שבהן נבחר לרוב. אתם רוצים שהעסק שלכם יהיה חלק מהתוצאות האלו. (10 טיפים לעיצוב לוגו לעסקים).

נו, אז מה עושים עכשיו?

פשוט מאוד. מתחילים לייצר ולהפיק תוכן איכותי לקידום העסק שלכם, מפרסמים מאמרים, מעדכנים תכנים ישניםמהאתר והרשתות החברתיות, והופכים אותם לעדכניים ורלוונטיים לעולם שמתחדש כל הזמן ומרגע לרגע. על ידי ההתחדשות הזו, נוכל לספק לגוגל את המידע שלו הוא זקוק על מנת לקדם אותנו במעלה התוצאות. אנחנו מראים לגוגל שאנחנו עסק אירועים מתחדש, רלוונטי ועדכני, שמבין את הצרכים של הלקוחות שלו.

ויש דברים שכדאי לשים לב אליהם

*יצרו תוכן קצר וענייני, שמכיל את כל הפרטים החשובים אודות עסק האירועים שלכם, כדי שנוכל "לתפוס" את הלקוח כבר מהתחלה ולא נגרום לו להתעייף מאיתנו.
*חזרו על מילות מפתח כמו שם העסק שלכם והשירותים הבולטים אותם אתם מספקים, כך שהחיפוש בגוגל יניב את תוצאת האתר שלכם עבור מגוון של מילות חיפוש.