קידום אתרים בגוגל מדריך 

מנוע חיפוש

כבר לא מעט חודשים אתם רואים שהסטטיסטיקה של האתר שלכם לא משתנה, לא נכנסים אליו יותר אנשים והוא לא ממלא את הייעוד שלו? אם כך, אין ספק שלקרוא מדריך בנושא קידום אתרים זה צעד שיוכל לסייע. קידום אתרים בגוגל מדריך יפרוס בפניכם לא מעט אפשרויות ושיטות קידום ועל כך עוסק המאמר שלפניכם. 

מנוע חיפוש

  1. בודקים את השטח: השלב הראשון שצריך לעשות לפני שמתחילים לקדם אתר מסוים הוא לבדוק את השטח. זה אומר שצריך להכיר את המתחרים הגדולים שלכם ובעיקר, צריך לעשות מחקר של מילות מפתח. כך תוכלו לדעת מי נגד מי ואיך לבחור את מילות המפתח שבעזרתן תרצו לקדם את האתר. 
  2. בחירת שיטת הקידום: השלב הבא יהיה לבחור האם אתם מעדיפים את שיטת הקידום האורגנית או הממומנת. לכל שיטה יש יתרונות אחרים ולכל אתר יכולה להתאים אופציה אחרת כך ששווה לבדוק לעומק את שתי האפשרויות הללו. 
  3. משנים את התוכן: מזמן לא יצא לכם לשנות את התוכן באתר? אם כך, עכשיו זה הזמן הנכון לעשות זאת. אתר שהתוכן בו סטטי ולא משתנה הוא אתר שגוגל לא ירצה לקדם בדרך כלל ולכן חשוב להשקיע בכך כבר עכשיו. 
  4. הוספת אפקטים: הרבה פעמים כאשר מוסיפים לאתר תמונות או קטעי וידאו זה מסייע לקידום שלו בגוגל ולכן כדאי לכם להשקיע גם בכיוון הזה. 
  5. פרסום ברשתות החברתיות: עוד דבר שיכול לגרום לחשיפה אדירה לאתר שלכם זה לפרסם אותו ברשתות החברתיות. זה לא משנה באיזו רשת חברתית אתם בוחרים כי בכל מקרה זו דרך שמוכיח את עצמה בכל פעם מחדש. 

האם כדאי לעשות את זה לבד? 

למרות שאת כל הפעולות שציינו לעיל בוודאי תוכלו לעשות לבד, בכלל לא בטוח שזה כדאי. קידום אתרים בגוגל זה משהו שגוזל לא מעט זמן ודורש מיומנות, מה שמסביר מדוע רוב בעלי האתרים לא עושים את זה לבד. במקום זה תוכלו לפנות לאנשי המקצוע הכי טובים שיש בתחום ולהקפיד בידיהם אתה משימה, אז למה לא? כאשר מישהו מקצועי מקדם לכם את האתר אתם אומנם משלמים לו כסף, אבל אתם יכולים להיות בטוחים שהוא יעשה זאת בתור עבודה ראשית. משמעות הדברים היא שהוא יעשה זאת ברצינות, ישקיע בכך זמן וגם יגיע מהר יותר לתוצאות הרצויות כך שאין ספק שזו אופציה שיכולה להיות טובה גם עבור האתר שלכם.