קידום אורגני בגוגל – מה זה באמת אומר?

סטטיסטיקה

אם יש לכם אתר, בוודאי שאלתם את עצמכם לא מעט פעמים, מדוע המתחרים שלכם מככבים במקומות הראשונים במנוע החיפוש. הרי יש להם אתר כל כך יפה, מושקע, אתם נותנים שירות מצויין, אז מה היא הבעיה? אולי הדומיין יותר ותיק? אולי מקדם האתרים שלו עושה עבודה יותר טובה משלי? אם אתם שואלים את עצמכם את השאלה הזו ורוצים להבין מה קידום אורגני בגוגל באמת אומר, הישארו לקרוא, כי אנחנו כאן לפצח את התעלומה.

 

קידום אורגני – מה זה אומר בכלל

קידום אורגני seo מתייחס אל פעולות שננקטות גדי לשפר את הדירוג באתר במנוע החיפוש (בגדול – בגוגל). פעולות אלה יכולות להיות בניית קישורים, כתיבת תוכן, שיפור של חוויות משתמש באתר שלכם וגם אופטימיזציה.

מנועי החיפוש וגוגל בראש ובראשונה הם בסופו של דבר פיתוח אנושי, זאת אומרת שאלגוריתמים סורקים מיליוני אתרים וכך יש להם יותר חשיפה בהתאם לפרמטרים שהוזמנו מראש. מקדמי אתרים מבצעים פעולות נוספות שמסייעות לחשוף את האתר לחיפושים של לקוחות פוטנציאלים.

 

המשפיעים על קידום האתר

למעשה יש בערך כ-200 פרמטרים שמהם מורכב הדירוג האורגני בגוגל, אך נוכל להתמקד בשלושה גורמים מרכזיים: חווית המשתמש, תוכן וקישורים. בשנים האחרונות, גוגל שמים דגש יותר ויותר על נראות האתר, על הזמן שאנשים שוהים באתר וליחסי המרה כי לקבל ביטחון באתר. לכן חשוב מאוד לתת למשתמשים שלכם גלישה איכותית ונוחה.

כאשר גולש מחפש בגוגל ערך מסוים או ביטוי, הוא מצפה לקבל מידע עבור אותו ערך שהוא חיפוש. מנועי חיפוש בדגש על גוגל, בעלי אינטרס להציג אתרים שיש להם מידע רלוונטי ביותר עבור החיפוש של הגולשים. המלצות על שירותים או מוצרים מסייעים לגוגל להבין את הקשרים העסקיים של אותו אתר, את הכוח שלו וזה דבר שהופך את הקידום האורגני שמאפשר גם לעסקים קטנים לצמוח ולגדול ואפילו לעקוף חברות גדולות.

 

אם גוגל לא יקדמו את האתר – מקדם אתרים יתקדמו אותו עבורכם

גוגל לא יקדמו את האתר שלכם ללא כל סיבה, עד כמה שאתם מאמינים שהוא מאוד מוצלח. לא תמיד גם כל המקדמים ברורים למקדמי אתרים, אך יש להם קווים מנחים שפועלים תמיד ועונים על דרישות למנוע החיפוש של גוגל.

מקדמי אתרים משתמשים בדרכים כמו קידום אורגני לאתרי וורדפרס המסייעים להם לקדם את האתר שלכם בצורה הטובה ביותר. חשוב לבחור במקדם מקצועי בעל ניסיון על מנת למנף את האתר שלכם למקומות הראשונים במנוע החיפוש.

 

לסיכום

קידום אורגני מתייחס לפעולות שננקטות על מנת לקדם את האתר שלכם במנועי החיפוש. ככל שהאתר שלכם יהיה מדורג גבוהה יותר במנוע החיפוש, כך הוא מקבל חשיפה גדולה יותר וכך מגדיל לכם את סיכויי ההצלחה של האתר האינטרנט שלכם. מקדם אתרים מקצועי ידע לקדם את האתר שלכם בצורה מקצועית שתטיב עם האתר שלכם.

מנוע חיפוש