פרסום בפייסבוק של מוצרים טבעיים

אם אתם מעוניינים להגדיל את היקף המכירות שלך בתחום המוצרים הטבעיים, ובכלל בכל תחום שהוא – אתם חייבים להכניס לתהליך הפרסום והשיווק שלכם את הרשתות החברתיות. על המהפכה של הרשתות החברתיות ועל פרסום נכון של מוצרים טבעיים בפייסבוק – בעמוד הקרוב.

מוצרים טבעיים בתוך בקבוקונים

רשתות חברתיות ככלי פרסום

מטרת הפרסום והשיווק של המוצרים והשירותים שאנו מוכרים, היא להביא כמה שיותר רוכשים פוטנציאליים אליכם לחנות. אין חנות, עסק או נותן שירות כזה או אחר, שאינו משתמש בפרסום ובשיווק כחלק מתוכנית העבודה שלו. מדובר בדבר הבסיסי ביותר שמעניק לכם את האפשרות להגיע לחיכוך מול לקוחות – אותם לקוחות שבסופו של דבר עשויים לרכוש את המוצרים שאתם מעוניינים למכור.

בעשור האחרון, תחום הפרסום ברשתות החברתיות הגיע לשיאו. פרסום בפייסבוק כמו גם פרסום באינסטגרם או בכל מקום אחר, הפך להיות כלי שימושי ויעיל שאין כמותו בעבור בעלי העסקים. מדוע? הרשתות החברתיות האלו מאגדות בתוכן מספרים עצומים של משתמשים בכל הגילאים ובכל הסוגים – הדבר השימושי והיעיל ביותר עבור פרסום ושיווק. פרסום נכון בפייסבוק עשוי לחשוף את המוצרים והשירותים שלכם לאלפי לקוחות פוטנציאליים – הן בארץ והן ברחבי העולם.

המדריך איך לקדם את העסק בפייסבוק – נמצא פה.

פרסום בפייסבוק של מוצרים טבעיים שונים

מוצרים טבעיים הם אחד מסוגי המוצרים המבוקשים ביותר ברחבי העולם. בין אם מדובר בתחום המזון, תחום האסתטיקה ובמיוחד בתחום הרפואה – מדובר על מוצר מבוקש ביותר.
על מנת לקדם ולשווק את המוצרים הטבעיים השונים בצורה טובה, עליכם להשקיע בקידום ברשתות החברתיות, ובפרט בפייסבוק.

לצורך ההמחשה ניקח את חברת טבע אונליין כדוגמא. חברת טבע אונליין www.tevaonline.co.il מספקת פתרונות שונים לבעיות אצל גברים ונשים בתחום יחסי המין. חלק מאותם פתרונות הם פתרונות טבעיים לחלוטין –  כאלה שמבוססים אך ורק על מוצרים טבעיים ללא חומרים מלאכותיים או משמרים. חברת טבע אונליין נחשבת לאחת החברות המובילות והחזקות במשק הישראלי בתחום הפתרונות ליחסי המין, והיא משתמשת באינטנסיביות בפיתוח וקידום ברשתות החברתיות – ובפרט בפייסבוק. "נתח גדול מהלקוחות שלנו מגיעים אלינו מפרסומות וקמפיינים שאנו עושים בפייסבוק או ברשתות חברתיות אחרות", כך אומרים לנו בחברת טבע אונליין. הקידום יכול לבוא בשני דרכים עיקריות: האחת מבוססת על קידום החנות כחנות שמציעה פתרונות טבעיים לבעיות ביחסי המין (בלי התייחסות לשיטת טיפול ייחודית), בעוד השיטה השנייה מתמקדת בשיטת טיפול ייחודית עבור בעיות שונות – ויאגרה טבעית, תרסיסים טבעיים לחלוטין או משחות שונות.

על מנת שתוכלו להגדיל את היקף המכירות ואת תזרים המזומנים שלכם בבית העסק, חשוב מאוד לשלב את תחום הפרסום ברשתות החברתיות כחלק מתהליך הקידום שלכם: כך תוכלו להעניק לבית העסק שלכם תנופה משמעותית, ולהשיג לקוחות פוטנציאליים רבים יותר שעשויים לרכוש את המוצר או השירות שאתם מציעים לקהל הרחב.