ניוזלטרים: יתרונות וחסרונות

אתר מקודם

אתם בוודאי מכירים את הודעות הנכנסות אצלכם באימייל שאין לכם מושג איך הגיעו לשם. ההודעות האלו, הנקראות ניוזלטרים, נשלחות אליכם כי בעבר לחצתם על רישום לניוזלטרים שבועיים או חודשיים, ועכשיו אתם נמצאים ברשימת הדיוור של עסק מסויים. אם אתם בעלי עסק אתם בוודאי מכירים את המושג ניוזלטרים מקרוב, ובמאמר הקרוב ננסה לבחון כמה דברים בנושא. אז בואו נתחיל – ניוזלטרים: יתרונות וחסרונות.

 

מה המטרה של ניוזלטר?

אז ניוזלטר מטרתו לעדכן את מאגר הלקוחות של בתי העסק על מבצעים חדשים, דברים שכדאי לדעת, התחדשות וכל מידע שנחוץ ללקוח. הניוזלטר מטרתו לשמור את הלקוח קרוב אלינו, לדעת עלינו ולהעניק לו את כל הסיבות לחזור אל בית העסק שלנו שוב ושוב.

הניוזלטרים מאפשרים העברת מידע שחשוב לנו להעביר ללקוח שלנו כדי לגרום לו לחזור אלינו, אולם רבים הלקוחות שמחפשים את הדרך החוצה מקבלת הניוזלטרים שלכם. למה? בואו נתחיל להבין את הסיפור של ניוזלטרים: יתרונות וחסרונות.

 

ניוזלטרים: יתרונות וחסרונות

אז כשמדברים על ניוזלטרים: יתרונות וחסרונות, חשוב לדעת דבר אחד – הניוזלטר הוא חשוב לבית העסק ולפעמים גם ללקוח, אך התנהלות לא נכונה איתו יכולה לגרום לנסיגה ואף לניתוק של לקוחות מרשימת התפוצה.

אז בואו נתחיל ביתרונות. לניוזלטר יש כמה יתרונות מובהקים. בראש ובראשונה מדובר על דיוור אלקטרוני, מה שחוסך משמעותית הוצאות כמו הדפסת ניוזלטרים ופיזור שלהם בתיבות הדואר. מעבר לכך, ניוזלטר נשלח למאות ואלפי משתמשים בלחיצת כפתור פשוטה, מה שחוסך גם כסף וגם זמן.

יתרון נוסף הוא שיתן לקבל המון נתונים משליחת ניוזלטר אחד בודד. תוכלו לדוגמה לבדוק כמה לקוחות פתחו את הניוזלטר, כמה ביקשו להתנתק מרשימת התפוצה של הניוזלטרים שלכם, כמות לינקים שנלחצה בעקבות שליחת הניוזלטר ועוד.

 

חסרונות של ניוזלטרים

לעומת זאת, כשמדובר על חסרונות של ניוזלטרים מדובר על כמה חסרונות משמעותיים מאוד. ראשית, לקוחות שמאסו בשליחת הניוזלטרים שלכם עלולים לכעוס על שליחת הניוזלטרים המתמשך, ומנתבים את הכעס שלהם על המותג עצמו, וסביר שלא ירצו לרכוש את מוצריו שוב.

מעבר לזה, שליחת הניוזלטרים שלכם עלולה למצוא את עצמה מסתכמת בתיבת דואר הזבל, כי חברות תיבות האימייל מנסות לעשות הכל כדי למנוע מהלקוחות שלהן לקבל דואר שהם אינם חפצים בו. וכן, דואר פרסומי בצורת ניוזלטר בהחלט נחשב דואר שרבים לא חפצים לקבל אותו, ואפקט הרצון לשמירת קשר עם הלקוח בעצם עלול לרדת לטימיון.

 

אז כן ניוזלטר או לא ניוזלטר?

שליחת ניוזלטר צריכה להיעשות בחוכמה כדי להביא לתוצאות אפקטיביות. חברת קידום אורגני שיכולה לנהל את כל מה שקשור באתר האינטרנט של בית העסק שלכם תוכל להציע גם שירות שיפענח האם הניוזלטרים שלכם כתובים טוב והאם הם נשלחים בתדירות גבוהה מדי עבור הלקוחות שלכם.

לקוחות מרוצים