לקראת החגים : מתנות ממותגות לעובדים שכדאי להכיר

מארזים מעוצבים

כמו בכל שנה, תקופת החגים מגיעה ואיתה גם הצורך לקנות מתנות לעובדים ולתגמל אותם על העבודה

הטובה שלהם.

תגמול העובדים באמצעות מתנות שונות עוזר להגביר את המוטיבציה שלהם בעבודה ואת תחושת

האכפתיות והחשיבות האישית של כל אחד ואחת בעבודה.

אך בחירת השי עצמו היא כבר בעיה בפני עצמה שרבים לא יודעים כיצד להתמודד איתה.

אז איך מצליחים לבחור את המתנה הנכונה עבור כל עובד ? ואילו מתנות ממותגות כדאי לכם לבחור לעובדים שלכם?

 

התאימו את סוג המתנה לאופי העבודה

אחד השלבים החשובים ביותר בבחירת מתנה לעובדים היא שמירה על מתנה אחידה לכל דרג כך שכל אחד מהעובדים ירגיש נחוץ ויחד עם זאת התאמת המתנה עצמה לאופי מקום העבודה.

חשוב להבין כי בכל עבודה קיימים סוגי עובדים שונים שיישמחו לקבל מתנות שונות. אומנם לא כל מתנה תתאים בדיוק לכל עובד אך איתור הלך הרוח בעבודה יעזור לכם בהחלט להחליט איזו מתנה ממותגת מתאימה לעובדים שלכם יותר.

 

מתנות ממותגות מומלצות

מתנה הקשורה לחג עצמו – הפתרון הקל והמתאים ביותר כמעט לכל אדם בכל משרד הוא מתנה שקשורה לחג. מתנות מסוג זה יהיו פריט מסוים הקשור לחג או מוצר כללי שמזכיר בו את מאפייני החג. דוגמא למתנה נחמדה יכולה להיות חנוכייה מעוצבת בחג החנוכה, מארז בקבוקיי יין ממותגים (שיתאימו לכל חג) , מארז שמן זית וסילאן ועוד…

אביזרי גאדג'ט – אביזרי גאדג'ט יכולים גם הם להוות שי מקסים לסוגי עבודות משרדיים יותר. אביזרי גאדג'ט שונים מחברות מיתוג איכותיות הם מתנה מקסימה שמתאימה לרוב מי שעוסקים ומבינים בעניינים טכנולוגיים או בתחומי הייטק ומחשב.

כדוגמא לאביזרי גאדג'ט ממותגים נוכל למנות מעמד לאוזניות או לפלאפון, מצלמות מסוגים שונים, בקבוקי מים חכמים, כיסויים למכשירים טכנולוגיים שונים ועוד הרבה מוצרים טכנולוגיים לשימוש ביום יום.

אקססוריז למשרד – מתנה שתתאים במיוחד לעובדי משרד יכולה להיות אביזרי קישוט ועיצוב שונים למשרד מחברת מיתוג או עיצוב בעלת מיתוג טוב שיכולים לייצר אווירה נעימה וחיובית יותר בשולחנות או חדרי העובדים. אקססוריז למשרד בלי הבדלי אופי ותחביבים יכולה להתאים לעובדי המשרד עצמו ולשמש אותם כבר בעבודה.

בקטגוריה זו תוכלו למצוא קופסאות אוכל מסוגים שונים שישמשו את העובדים בהגיעם למשרד, קישוטים מסוגים שונים לשולחן שיוסיפו פן עיצובי לכל אדם והן לכלל המשרד ואפילו עציצים מסוגים שונים.

 

הבחירה בידיים שלכם

בסופו של דבר לא משנה בכמה סוגי מתנות ממותגות לעובדים תבחרו הכי חשוב שתמצאו את הקו האחיד עבור העובדים שלכם ואת המתנה שתתאים בצורה האופטימלית לעובדים שלכם. המתנה עצמה והבחירה שלה יכולים להשפיע רבות על הדינמיקה של כל אחד מהמנהלים עם עובדיו והן על האווירה בעבודה. בחרו בחוכמה ובהתאמה, וזכרו : עובד מרוצה יותר הוא עובד טוב ויעיל יותר !

 

איש נותן שי