4 משחקים אהובים ברשת

תקסס אולדם

לשחק משחקים עם חברים זה כיף גדול ללא קשר למידת הקרבה הפיזית שלכם לחברים שלכם. וליהנות זה לא רק לילדים. מחקרים מראים שמשחקים מקוונים כמבוגר יכול לעשות הכול, החל מעזרה להתמודד עם הלחץ שממנו אתם סובלים, ועד להגברת הרווחה הכללית שלכם – משהו שכולנו צריכים על בסיס קבוע. על כן הכנו עבורכם המלצות ל-4 משחקים אהובים ברשת שאתם יכולים לשחק נגד חברים, וחברים חדשים.

 

משחקי פוקר באינטרנט:

לחובבי הפוקר ומשחקי סיכון שונים, משחק פוקר באינטרנט, הינו הפתרון המושלם. שיעזור לכם להעביר את זמן הפנאי שלכם בעודכם מרוויחים כסף. שחקני פוקר רבים עושים שימוש בפלטפורמות שונות של משחקי הימורים מבוססי יכולת. במטרה ליצור לעצמם הכנסה צדדית, זהו רעיון מצוין עבור שחקנים מנוסים וחובבנים כאחד. בשל העובדה שישנם שולחנות בהתאם לרמות שונות, גם שחקנים חובבנים יכולים "לשבור את הקופה" ולעשות כסף במשחקי פוקר באינטרנט. בכל מקרה, משחקי פוקר באינטרנט מציעים לכם שעות רבות של הנאה צרופה, המלווה לפרסי זכייה מהסוג הטוב ביותר שקיימים.

 

משחקי מילים עם חברים 2:

שם המשחק אומר הכל "מילים, עם, חברים". כנסו יחד את אמא, אבא, דודה, בת דודה רחוקה, עמית לעבודה, הבוס או השכן שלכם ואתגרו אותם לקחת אתכם על עצמכם בזמן שאתם מתאמצים ליצור מילים מתוך האותיות שקיבלתם. מי שמקבל הכי הרבה נקודות מנצח. והמוח שלך יתאמן גם כן כי בואו נהיה כנים – יש רק כל כך הרבה מילים שתוכלו להתאים אליהן את האות ח. משחק במשחקי מילים היא דרך מצוינת לאתגר את עצמכם וחברים.

 

Minecraft:

המשחק המקוון הפופולארי ראה תחייה מחודשת בשנה שעברה וממשיך לצמוח עם כל דור חדש של גיימרים. עד שמונה חברים יכולים להצטרף למשחק מקוון במחשבים שונים ולבנות כל מה שהם יכולים לדמיין במצב יצירתי, או אולי הם מצטרפים כדי לראות כמה זמן הם יכולים להחזיק מעמד במצב הישרדות. מכאניקת הבנייה של מיינקראפט נוטה להפוך ילדים למהנדסי בנייה מתחילים. כל הגילאים יכולים לשחק ב-Minecraft. לכן הוא משחק שמתאים לשחק גם עם קרובי משפחה בקבוצות גיל שונות משלכם.

 

סוליטר פיירוויי:

משחק סוליטר הפאזל המקורי הוא בחירה טובה במשחק מקוון. "הגיע אל המסלול" והשלם אתגרים יומיים, זכה בפרסים ומצא פריטי אספנות! תוך כדי משחק, אתם יכולים להצטרף למועדון, להכיר חברים חדשים, לשחק ביחד, להעלות את המועדון שלכם על לוח ה-Leaderboard ולזכות בפרסים מדהימים! מועדונים נפתחים ברמה 14 וכל אחד יכול להצטרף. עבדו יחד כדי להרוויח שבבי מועדון כדי לפתוח פרסים מדהימים! ניתן לשחק במשחק ב-iOS, Google Play ואמזון. דירוג הגילאים הוא 4+ וטווח הגילאים הממוצע של השחקנים הוא 40-65. השלימו פאזלים של סוליטר, שלטו במשחק וזכו בפרסים!

משחק קלפים