באילו מכשירים ניתן להשתמש בזמן האזנות סתר?

חוֹקֵר

האזנות סתר הן כלי חשוב לאיסוף מידע במקרים שאתם חושדים שפוגעים בכם או גונבים מכם, לאיסוף מידע על מתחרים ועוד. במקרים רבים אנו עלולים לחשוד שמאזינים לנו בסתר ועל כן כדאי שנדע כיצד נעשות האזנות סתר וכך נוכל להיערך לכך. אז באילו מכשירים משתמשים להאזנות סתר ולמה כדאי להכיר את זה? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת.

 

למה כדאי לדעת באילו מכשירים משתמשים להאזנות סתר?

במקרים רבים המתחרים שלנו או אנשים אשר רוצים לחשוף עלינו מידע שהיינו רוצים לשמור לעצמנו, יבצעו כנגדנו האזנות סתר וכך יאספו את המידע. הבנה בהאזנות סתר תוכל לעזור לנו להתגונן מפני מקרים כאלה ולהיערך מראש, כך שאיש לא יוכל להאזין לנו ולהוציא מאיתנו מידע. ידע זה כוח וככל שנדע יותר, כך נהיה מוגנים יותר ונוכל לבצע האזנות בעצמנו בצורה חכמה וטובה יותר.

 

אני חושש שמאזינים לי – מה עליי לעשות?

במידה ואתם חוששים שמישהו מאזין לכם בסתר עליכם לבצע גילוי האזנות סתר. גילוי האזנות דורש ידע ומקצועיות ולכן מומלץ להיעזר בחוקר פרטי שיוכל להגיע אליכם ולחשוף כל אמצעי האזנה שהושתל אצלכם. החוקר יצליח לחשוף את ההאזנה בצורה חכמה ולשים לה סוף, ואף יתכן ויוכל לסייע לכם להבין מי מאזין לכם.

 

אילו מכשירים יכולים לשמש להאזנות סתר?

במידה ואתם מעוניינים לבצע האזנות סתר בעצמכם, כדאי שתכירו את האמצעים הקיימים. קיימים מכשירים רבים שיכולים לשמש להאזנות סתר כמו למשל – טלפון מותאם להאזנות, קופסת טישו או מגבונים, מכשיר הקלטה קטן המושתל על הגוף ועוד. כלל האמצעים נראים כאמצעים רגילים על מנת שלא לעורר חשש, אך בעלי יכולות להאזין ולהקליט ברמה גבוהה.

 

באילו מכשירים לא כדאי להשתמש להאזנות סתר?

כאמור, קיימים מכשירים ייעודיים רבים להאזנות סתר שיכולים להקליט באיכות גבוהה. חשוב להיעזר במכשירים הללו שיעזרו לכם להאזין באופן שאינו מעורר חשד ולאסוף את המידע שאתם צריכים. שימוש בטלפון רגיל למשל או בכל מכשיר שאינו מקצועי להאזנות עלול לפגוע בהקלטה ובאיכות שלה ובכך ההאזנה שלכם תפגע.

 

במי ניתן להשתמש לסיוע בהאזנות סתר?

האזנות סתר דורש ידע והבנה בתחום ובמכשירים הקיימים, ובמידה ותרצו לבצע האזנה מתמשכת תצטרכו להיעזר באיש מקצוע שיוכל להשתיל את מכשירי ההאזנות מבלי שאתם תסתכנו בחשיפה. על כן, תוכלו להיעזר בחוקר פרטי שידע לעשות את העבודה בשבילכם וידאג שיהיה לכם את כל המידע הנדרש. כדאי לוודא שמדובר בחוקר פרטי מקצועי ומנוסה, אשר יש לו את האמצעים וההבנה בתחום.

 

כל מה שאתם צריכים לדעת על האזנות סתר

על מנת לבצע האזנות סתר באופן חכם כדאי להשתמש באמצעים מקצועיים להקלטה. מומלץ להיעזר בחוקר פרטי על מנת לבצע את ההאזנות או על מנת לבצע גילוי של האזנות סתר במידה ומאזינים לכם.

גילוי האזנות סתר