מיתוג בלחיצת כפתור: כך תמתגו את מסיבת רווקת שלכם

חברות של הכלה

אם חשבת שהצעת הנישואין הייתה רגע השיא של חייך, את יכולה להיות רגועה. לפניך עומדת תקופה ארוכה במיוחד, גדושה באירועים מרגשים שמכינים לך האנשים הכי יקרים לך בעולם. בראש ובראשונה, החברות הקרובות, אשר כבר מרגע הצעת הנישואין מתכננות איך להפוך את מסיבת הרווקות למושלמת. בעולם בו יש מגוון אינסופי של אפשרויות, גם מסיבות הרווקות הופכות במהרה לממותגות ומיוחדות. זו היא לא השקעה גדולה במיוחד, אך הפתעה נעימה מאוד, לגלות שהמסיבה שלך היא ייחודית לך, ושהחברות שלך עשו הכל על מנת לגרום לך להרגיש מיוחדת ליום אחד מושלם.

 

הופכים כל מסיבה לאישית יותר – מיתוג מושלם למסיבת רווקות

כדי לתכנן את מסיבת הרווקות המושלמת, אתן יכולות להשקיע במיתוג אישי, אשר יכול לבוא לידי ביטוי בכמה דרכים שונות:

  1. כלים חד פעמיים שיקשטו את שולחנות האוכל. את הכלים ניתן לעצב בהתאם לנושא המרכזי של המסיבה, כמו גם להדפיס עליהם את שמה של כל אחת מהמשתתפות ואת תאריך האירוע ותאריך החתונה. בצורה כזו אתן תיצרו את שולחן האוכל המושלם לכלה שלכן, שירשים אותה ואתכן כאחד. התחלת המסיבה שלכם תהיה רק קצה קצהו של האירוע המרשים שאתן מפיקות.
  2. קישוטים לחלל האירוע הם תוספת מיוחדת שאתן יכולות להביא ללופט, לחדר הקריוקי או לוילה בה אתן עורכות את האירוע. ניתן ליצור  בלונים ממותגים עם תמונות של הזוג המאושר ולתלות אותם ברחבי החדר. כמו כן, ניתן להדפיס שלט גדול לכניסה לבית, שיפתיע את החוגגות ואת הכלה שלכן.
  3. מתנות לחוגגות – מסיבת רווקות בלי פינוקים למלוות היא לא מסיבה. אתן יכולות הלשקיע, בהתאם לתקציב ולהביא לכול חוגגת סל מתנות אישי. ניתן להרכיב סל שכולל אלכוהול, אביזרי מסיבה וגם גלוקים של תמונות מעץ עם הקדשה אישית כתודה מהכלה שלכן. אמנם זו מסיבה בשבילה, אבל אתן שנמצאות שם לאורך כל הדרך, גם יכולות לקבל הערכה ותודה ממנה.
  4. ביגוד תואם – מסיבות רווקות רבות כיום מתהדרות בסטים משודרגים במיוחד של מנתות למשל אם המסיבה מתרחשת בחודשי הקיץ, ואתן משריינות חדר בבית מלון או לחילופין וילה פרטית, אתן יכולות ליצור סט מתנות תואם לכל חוגגת. בחרו את הצבעים המובילים של הנושא במסיבה, למשל וורוד ולבן אם אתן הולכות על מיתוג של פלמנגו, שהוא מיתוג נפוץ מאוד בשנה האחרונה. כל המלוות מקבלות סט בגדי ים בצבע הוורוד, ולכלה אתן יכולות להכין בגד ים מיוחד, בלבן מהודר ויפייפה.
  5. הפתעות קטנות בדרך – כדי להפוך את מסיבת הרווקות למעניינת הרבה יותר, אתן יכולות להכין כמה משחקי שאלות למסיבת רווקות. בין היתר ניתן להיעזר בחתן וליצור משחקים מצחיקים ומשעשעים שיכולים לגלות לכם פרטים מאוד מעניינים שלא ידעתן על הכלה שלכן. ולה אתן יכולות לגלות כמה פרטים מעניינים על החתן שלה.

 

מסיבה מושלמת לכלה מושלמת

מסיבת הרווקות של החברה הכי טובה שלך, היא אירוע שלו את מחכה כל כך הרבה שנים. בדיוק מסיבה זו, את מעוניינת להשקיע משאבים רבים על-מנת להפוך את המסיבה הזו, למסיבה המושלמת שמגיעה לחברה אהובה שלך. ולכן חשוב לצאת מהקופסא וליצור את המסיבה שמתאימה לחבורה שלך ובעיקר לחברה שלך, בשילוב כל האטרקציות והטרנדים הכי עדכניים וחדישים בתחום. זו הדרך שלך להראות לה עד כמה את אוהבת, מעריכה ומכירה אותה. אתן יכולות לפתוח כך את חגיגות החתונה, ברגל ימין, וללא דאגות, עם מיתוג מושלם שהופך את המסיבה לשונה מכל אירוע אחר. להלן טיפים נוספים של מקו למעבר כנסו לפה.

 

אנשים במסיבה