מהם הדגשים העיקריים שצריך לתת לכותב תוכן שכותב לאתר אינטרנט

כותב תוכן

 המאמר הבא הוא דוגמה לכתיבת תוכן ממנו תפיקו מידע בכל הנוגע לכתיבת תוכן. בנוסף לאינפורמציה אותה תקבלו לכותב התוכן ישנם הדגשים שונים המנחים אותו בכתיבה – על כך במאמר הבא.

 

מדוע כתיבת תוכן חשובה?

כתיבת תוכן חשובה כדי לקדם את האתר לדף הראשון במנוע החיפוש של גוגל. ברגע שגוגל מזהה שיש מאמרי תוכן איכותיים המעניקים מידע רלוונטי ואיכותי ושזורים בהם קישורים או מילות מפתח בצורה טבעית, הוא ידרג את האתר במקום גבוה.

 

כתיבה ברמה גבוהה

כדי להיות כותב תוכן רמת הכתיבה צריכה להיות גבוהה. מדובר על עברית רהוטה, שפה גבוהה, דקדוק נכון והרבה ידע. במילים אחרות, כותב תוכן צריך להיות מומחה בתחום אותו הוא כותב ולכתוב בצורה איכותית. המידע צריך להיות עדכני, נכון ומדויק. אי אפשר להמציא דברים שאינם מבוססים מבחינה תיאורטית ואין להעתיק טקסטים אחרת מפרים זכויות יוצרים. זאת אומרת שכתיבת תוכן היא כתיבה מקורית ומסוגננת. עוד על כתיבת תוכן ברמה גבוהה תוכלו למצוא באתרי מקדמים מקצועיים.

 

כתיבה עניינית ומסקרנת

כתיבת תוכן צריכה לגרום לגולשים לקרוא את המאמר מתחילתו ועד לסופו, להקליק על הקישורים  המוטמעים בו ולייצר אצלם סקרנות. ככל שתהיה אינטראקציה עם הגולשים וגוגל יראה שיש תנועה באתר, האתר יהיה יותר פופולרי. התוכן יספק את הסקרנות של הגולשים ובפעם הבאה הם יגיעו ישירות לכתובת האתר. בנוסף, אם אתם מוכרים מוצרים או שירותים, מאמרי התוכן יסייעו לכם להביא לקוחות פוטנציאליים שירכשו את השירותים שלכם וכך תוכלו לקדם את המכירות.

 

הטמעת קישורים או מילות מפתח

כאשר מזמינים כתיבת תוכן מכותב מקצועי הוא מקבל הנחיות לכתיבה. במידה ועליו להטמיע בטקסט מילות מפתח הוא מקבל את רשימת המילים או הביטויים ואת מספר הפעמים שיש להטמיע אותם. במידה ועליו להטמיע בטקסט קישורים הוא יקבל ממקדם האתרים קישורים מוכנים אותם הוא ידביק על אנקורים שונים. העבודה הקשה היא להטמיע את הקישורים ומילות המפתח בצורה טבעית בטקסט מבלי שייראו מלאכותיים או לא מתאימים.

 

תחזוקה של מאמרי תוכן

אתר שרוצה להיות מדורג גבוה בגוגל כל הזמן צריך לחדש בתדירות את מלאי מאמרי התוכן שלו על מנת שהגולשים ימצאו מאמרים מגוונים בנושאים שונים. ניתן להתייעץ עם מקדם אתרים מקצועי בנוגע לתדירות של התכנים, לרכוש מאמרים ואפילו קישורים חזקים שיסייעו לקידום.

 

מה התכונות של כותב תוכן?

לסיכום, כאשר אתם מזמינים מאמרי תוכן תצטרכו לסמוך על מקדם האתרים שישאיר את הכתיבה לכותבים מומחים ומשכילים. לכותב התוכן יש תכונות כמו: משמעת עצמית, יכולת ריכוז גבוהה, סבלנות והתמדה. מעבר לכך, הכותב הוא בעל ניסיון בכתיבה שיווקית, תדמית וכמובן בכתיבת מידע לכל תחום בין אם מדובר בפיננסים או במשפט ובין אם בקוסמטיקה או עיצוב המטבח.