מהו שרת VPS מהיר ומה יתרונותיו

אינטרנט

כגולשים באינטרנט יוצא לנו לפעמים להיכנס לאתר מסוים ולנסות לנווט בו, אבל במהרה לגלות שלוקח נצח עד שהאתר נטען ועולה וכל פעולה שאנחנו מעוניינים לבצע בו לוקחת זמן רב.

ברוב המקרים הגולשים פשוט יינטשו את האתר, מה שמשפיע מאוד על היכולת של האתר להיות רווחי, להניב תוצאות ולהפוך לוויראלי.

בדיוק לשם כך רבים מעדיפים לאחסן את האתר על שרת VPS מהיר כך שמתקבלות תוצאות טובות יותר מאשר אחסון בשרת פיזי רגיל.

 

קודם כל, מה זה שרת VPS?

VPS זה ראשי תיבות של Virtual Privet Server – כלומר, שרת וירטואלי פרטי. שרת זה הוא סביבת עבודה וירטואלית אינטרנטית שיכולה לשמש לאחסון קבצים, אפליקציות, מסדי נתונים וכן אתרים. בנוסף לכך, ניתן להתקין שירותים שונים על גבי שרת VPS כגון שרת דואר אלקטרוני, שרת מסדי נתונים ועוד.

 

מה ההבדל בין שרת VPS לשרת רגיל?

עד שהתחיל להיעשות שימוש רחב בשרתי VPS, רוב האתרים היו מאוחסנים בשרתים פיזיים, שנקראים שרתי U. כאשר אתם מאחסנים את האתר שלכם על שרת פיזי אתם צריכים לדאוג לו ולתחזק אותו על חלקיו השונים: המעבדים, הדיסק הקשיח, הזיכרון וכדומה. לעומת זאת, שרת VPS וירטואלי משחרר אתכם מהדאגה הזו. כמובן שגם לשרת וירטואלי נחוצה תשתית פיזית, אך על גביה ניתן להקים שרתים וירטואליים רבים, דבר שמאפשר לייעל את התהליך ולהוזיל אותו באופן משמעותי.

 

עם שרת VPS אתם לא צריכים לדאוג לתחזוקה

למעשה, לכם כמשתמשי קצה אין שום נגיעה בתחזוקה של התשתית הפיזית של השרתים והמשמעות היא שאתם יכולים לתת לחברה שמספקת את התשתית לדאוג לפן הטכנולוגי ולהתעסק רק בצד התוכנה של השרת ובניהול האתר שלכם.

כל תקלה המתרחשת בתשתית הענן היא לא הבעיה שלכם אלא הבעיה של בעל התשתית, והיום קל מאוד לפתור בעיות כאלו מבלי שהדבר ישפיע על משתמשי קצה ומבלי שהשרתים שלהם ייפגעו.

 

יתרונות שרת וירטואלי פרטי

מלבד כל היתרונות שכבר ציינו, לשרת VPS ישנם יתרונות משמעותיים:

אבטחה:

בשל העובדה ששרת VPS הוא שרת מבודד, הרבה יותר קשה לחבל בו, לפרוץ אליו ולגנוב ממנו מידע.

 

אין צורך לחלוק זיכרון:

שרת VPS הוא השרת הפרטי שלכם ולא תצטרכו לחלוק את הזיכרון עם אתרים אחרים.

 

מהירות:

בשל חלוקת משאבים יעילה יותר האתר שלכם ייטען במהירות ויהיה הרבה יותר קל ומהיר לבצע בו פעולות שונות, דבר שמשפיע באופן מהותי על חוויית המשתמש בו.

 

אפשרויות רבות:

בשרת VPS ניתן להתקין כל אפליקציה שתרצו וכך להרחיב את מגוון האפליקציות בהן אתם עושים שימוש.

 

עלויות:

בשל העובדה שניתן להריץ שרתים וירטואליים רבים על תשתית אחת העלויות נמוכות באופן משמעותי מאשר בשרת רגיל.

 

אל תתפשרו על חוויית המשתמש באתר שלכם

HOTCENTER מציעה מגוון חבילות אחסון שרת VPS המאפשרים לכם ניהול שרת סיסטם, גיבוי יומי לענן SNAPSHOT, מיקום שרת בישראל עם אפשרות לחו"ל ועוד, כל זאת ללא עלות דמי התקנה וליווי מקצועי של מומחי החברה.

 

חדר שרתים