האם כדאי לקדם סוכנויות רכב דרך האינסטגרם?

לוגו מצליח

בעוד שעולם הרכב ותחומי תעשייה רבים אחרים מתאוששים ממכת הקורונה, נשאלת השאלה, כמו תמיד: איך הכי מומלץ לקדם סוכנויות רכב בעידן הדיגיטלי? האם דרך אינסטגרם? אולי דרך רשתות חברתיות אחרות ופרסום ממומן בגוגל? בואו נבין דבר או שניים על רכבים, פרסום באינטרנט ומה שביניהם.

קידום סוכנויות רכבים באינטרנט הוא לא עניין של מה בכך. במקביל להמון פרטים קטנים וגדולים שיש לשים עליהם את הדגש (מהבחינה של קידום אתרים באינטרנט), חובה גם להבין דבר או שניים בעולם הרכב. נכון, כמובן שאין צורך להיות איזשהו מוסכניק מדופלם, אבל אין ספק שידע הוא כוח, ובעולם הרכב העובדה הזאת לא שונה. כאן תוכלו להתרשם מדוגמאות של קמפיינים מוצלחים לשיווק רכבים: https://www.cmotors.co.il

 

קידום באינטרנט של סוכנות רכבים: כל המידע

קידום באינטרנט לסוכנויות רכב מעלה שאלות רבות, כגון: האם כדאי לקדם סוכנות רכבים בפייסבוק? אולי בכלל עדיף להשקיע את מאמצי הקידום בפלטפורמות אחרות? אלו שאלות אמנם חשובות מאוד, אבל הן נוגעות בעיקר לעולם של קידום באינטרנט.

 

מה עוד חשוב לשאול?

למשל, אילו רכבים אנחנו מעוניינים לקדם באינטרנט? אנחנו מזכירים לכם, נכון ל-2020, פלטפורמת אינסטגרם עדיין נחשבת לוהטת ביותר, בה ניתן "להשתמש" במובילי דעת קהל רבים. מובילי דעת קהל אלו הם בדרך כלל סלבריטאים כאלו ואחרים, שלפעמים גם יהיו מוכנים להשתתף בקמפיין הפרסום שלכם, תחזיקו חזק בכיסאות, בחינם. כמובן שלא כך יקרה בכל סיטואציה וסיטואציה, אבל שווה לבדוק ולחפש.

 

כמה ידרוש סלב עבור השתתפות בקמפיין רכב?

במקרים מסוימים, סלבריטאים שאמנם פחות מוכרים אך עדיין אהובים, יהיו מוכנים להשתתף בקמפיין המכירות שלכם בעלויות נמוכות למדי. בסופו של דבר, אתם מחפשים לפרסם סוכנות רכבים באינטרנט, אבל הם מעוניינים לפרסם את עצמם. וכידוע לכולנו, סלבריטאים ואנשים באופן כללי תמיד מחפשים להיות נוכחים ומורגשים ברחבי הרשת ובמציאות.

אז בואו נחזור רגע לשאלה שהעלינו קודם לכן, אילו רכבים בעצם אנחנו מעוניינים לשווק ולפרסם באינטרנט? אם מדובר ברכבים משפחתיים, חשוב לציין כי בדרך כלל פרסום באינסטגרם לא יהיה הפעולה המדויקת ביותר. במילים אחרות, רכבים משפחתיים כיום נמכרים בשיטות מגוונות, כולל רכישת רכב אונליין באינטרנט, אבל פלטפורמת אינסטגרם בדרך כלל לא תהיה הפלטפורמה הראשונה שאדם יבדוק לפני שהוא רוכש רכב משפחתי.

 

מדוע אינסטגרם לא בהכרח תתאים לשיווק רכב משפחתי?

מאחר שפלטפורמת האינסטגרם אמנם מאוד מצליחה בקרב הצעירים, אבל פחות בקרב האוכלוסייה המבוגרת אשר נוהגת על רכבים חדשים. אז אילו רכבים כן נפרסם ונשווק באינסטגרם? באינסטגרם כן יהיה מומלץ לשווק רכבים ספורטיביים לצעירים, ג'יפים וג'יפונים כמו סוזוקי החדשות, רכבי נישה וכדומה.

למקרה שאתם לא מכירים את הביטוי, רכבי נישה הם למעשה רכבים אשר יש להם מעין מחירון משל עצמם. נסביר למה אנחנו מתכוונים. מכירים את הרכב הנקרא אלפא רומיאו – ספיידר? אלו רכבים שהמחירון שלהם בכלל לא תקף בהלכה למעשה.

 

עוד מידע על רכבי נישה שלא תלויים בדעתו של יצחק לוי

בעוד שהמחירון יכול להצביע על כך שאלפא רומיאו ספיידר נמכרת ב-10,000 ₪ (מדובר ברכבים משנות ה-80 ותחילת ה-90), אנשים בפועל מוכרים את המכוניות האלו במצב משופץ ובמחירים של 80,000 ₪ ומעלה. כן, אנחנו לחלוטין לא מגזימים, אתם מוזמנים לפתוח את לוח מכירות מכוניות משומשות ולבדוק זאת בעצמכם.

 

אז מה סיכמנו, עד כה?

סיכמנו שבפלטפורמת אינסטוש לא יהיה הכי מומלץ לשווק רכבים משפחתיים, אבל גם כאן ישנם נתונים שעשויים לשנות את אסטרטגיית הקידום. מדוע? מכיוון שבימינו כבר מייצרים מכוניות משפחתיות עם ערך מוסף כלשהוא.

 

רכבים משפחתיים עם ערך מוסף שכדאי לפרסם באינסטגרם

לפעמים מייצרים רכבים משפחתיים עם ערך מוסף של הנעת 4X4, לפעמים מייצרים רכבים משפחתיים עם מנועים מוגדשי טורבו. מה זה אומר מבחינת קידום סוכנות רכב באינסטגרם? זה אומר שאם הרכב המשפחתי עשוי לפנות לקהל יעד צעיר יותר מאשר אנשי משפחות, יש סיכוי שיהיה מומלץ לשווקו באינסטגרם גם כן.

בשורה התחתונה, חברת קידום אתרים תהיה מסוגלת למדוד את התוצאות בפועל של כל פעולת קידום כזאת ואחרת. מה נשאר לעשות? ניסוי וטעיה בצורה מבוקרת ומפוקחת, על מנת לא להיכנס לאיזשהו בור של הפסדים כספיים אל מול תמורת פרסום נמוכה.

צריכים סיוע נוסף ולא מוכנים להתפשר על קידום באינטרנט של סוכנות רכבים? צודקים!

איש קידום