כיצד ניתן למכור אביזרי מין באינטרנט

שוט

החלטתם שאתם רוצים להתחיל למכור אביזרי מין? יש לכם חנות פיזית שאליה מגיעים מספר לקוחות ביום אך אתם רוצים להרחיב את הפעילות ולהתחיל למכור גם אונליין? כדאי שתדעו: יש חוקים מאוד ברורים בנושא הזה וכמובן שאתם צריכים לפעול בהתאם לנהלים ולאיסורים השונים.

 

האם אפשר למכור צעצועי מין בפייסבוק?

אם גם אתם, כמו אחרים, עושים שימוש אינסופי ברשת החברתית המדהימה הזאת, ברור מדוע הדבר הראשון שחשבתם עליו הוא להתחיל למכור את אביזרי המין שלכם בפייסבוק. מה יכול להיות נוח יותר מזה? אתם נכנסים, מקימים לכם דף פייסבוק עסקי ומתחיל למכור את כל אביזרי המין שיש לכם גם בחנות הפיזית שאתם מתחזקים. עם זאת, חשוב שתדעו: פייסבוק אוסרת על מכירות כאלה בצורה חד משמעית. לכן, אם חשבתם ששם אתם הולכים למצוא אינספור לקוחות חדשים, כדאי שתדעו שזו טעות. אתם לא רק תבזבזו את הזמן שלכם, אלא גם תקבלו עונשים מפייסבוק על הניסיון למכור שם את אביזרי המין שלכם ולכן רצוי לוותר מראש על הרעיון.

 

בניית אתר אינטרנט ייעודי

לעומת זאת, אם אתם רוצים להתחיל למכור את מוצרי הסקס שלכם בצורה חוקית ובלי כל בעיה, כדאי שתקימו. לעצמכם אתר אינטרנט שיהווה חנות וירטואלית לכל דבר ועניין. ראשית, אתם יכולים להיות בטוחים שאם תעשו את זה כמו שצריך אתם תצליחו, ושנית, אין ספק בכלל שהיום יותר ויותר אנשים אוהבים לקנות מוצרים כאלה אונליין. מי היה רוצה לצאת מהבית, להיכנס לחנות פיזית שמוכרת מוצרי סקס ולהסתכן בכך שמישהו יכיר אותו בדרך? לכן, אם גם אתם רוצים ליהנות מכל מה שהאינטרנט מציע לכם, נסו לבנות לעצמכם אתר ולמכור בו את כל המוצרים, כי אין ספק שכך תזכרו לחשיפה הרבה יותר גדולה.

 

איך נכון להקים חנות וירטואלית מהסוג הזה?

אחת מהדוגמאות הכי טובות שיש לחנויות כאלה היא רד פוינט חנות סקס. מדובר על חנות וותיקה מאוד שיש לה גם נוכחות מדהימה באינטרנט, כך שברור מדוע השאיפה שלכם היא לפתוח חנות שתהיה דומה לחנות הזאת. עם זאת, כדאי להבין שזה לא עניין של מה בכך. בפועל, כדי לבנות חנות וירטואלית, צריך לדעת איך עושים את זה. תוכלו אומנם לנסות לבנות את האתר שלכם לבד, אך בפועל זה לא לגמרי כדאי. במקום זה אנחנו ממליצים לכם לפנות אל אנשי המקצוע הכי טובים שיש, להפקיד בידיהם את המשימה וליהנות מחנות שכולם קונים בה 24/7. למכור צעצועי מין באינטרנט זה משהו שצריך לעשות ברצינות כי הלקוחות של ימינו הם לקוחות חכמים. הם מזהים תוך שנייה וחצי האם האתר שאליו הם הגיעו זה אתר רציני או לא ולכן אין כאן מקום לטעויות: האתר שלכם צריך להיות מושלם ולעורר אמון אצל הגולש.