לימודי מחשבים והייטק – עם עבודה מובטחת

תלמיד

ישראלים רבים נוטים לחשוב כי לימודי מחשבים מבטיחים עבודה בהייטק עם סיומם ואכן, השוק צמא לכוח עבודה מיומן. אולם אולי תופתעו לגלות כי בוגרים רבים של מוסדות לימוד בתחום המחשבים וההייטק מתקשים במציאת עבודה, במיוחד במציאת העבודה הראשונה בתחום.

סיום קורס

האם יש מוסדות לימוד שיבטיחו לי עבודה לאחר הלימודים?

התשובה המפתיעה לשאלה זאת היא כן! ישנם מוסדות לימוד כמו מכללת האקריו שמבטיחות עבודה למי שיסיים את אחד הקורסים שהחברה מציעה. החברה מעניקה לתלמידיה הכשרה בכל הנוגע למציאת תעסוקה, היא מסייעת בניסוח קורות חיים מושכים, מסייעת באיתור משרות מתאימות ומקיימת עם התלמידים סימולציות של ראיונות עבודה.

חברת האקריו קמה בשנת 1997 ומשמשת מאז כחברה המובילה להכשרות הייטק לתעשיית ההייטק בישראל, בוגרי החברה השתלבו בחברות המובילות בישראל ונהנים מקריירה מצליחה בשוק ההייטק המתגמל.

אז מה אפשר ללמוד במכללה?

המכללה מציע מגוון רחב של קורסים ומסלולי הכשרה, כך שכל אחד יוכל למצוא קורס שיעניין וימשוך אותו, חלק מהקורסים מוכרים לצורך לימודים על ידי משרד הביטחון כך שניתן להשתמש בפיקדון כדי לשלם על הלימודים. להלן פירוט על חלק מהקורסים שמוצעים במכללה.

קורס סייבר ואבטחת מידע – שוק הסייבר הישראלי רותח, בחמש השנים האחרונות הושקעו בו כחמישה מליארד דולר ומדי שנה יש צורך ביותר מ-800 עובדים חדשים, כאשר קצב הצמיחה של הביקוש לעובדים גדל מדי שנה. ההכשרה שהאקריו מציעה בתחום זה תאפשר לתלמידיה להשתלב באחת מ-752 החברות הישראליות שעוסקות בתחום הסייבר.

מבנה הקורס מורכב משני חלקים, החלק הראשון בהיקף של 520 שעות של הרצאות, כאשר החלק השני כולל 390 שעות של תרגול החומר במעבדות. הלימודים נמשכים בין 7 ל-14 חודשים בהתאם למסלול הלימודים שבחר התלמיד.

קורס בניית אתרים – אתר אינטרנט מודרני ויעיל הפך לפריט חובה של כל מוסד שמכבד את עצמו, בהתאם כמות העבודה והצעות העבודה בשוק זה גדולה במיוחד. חברות בניית האתרים מחפשות בנרות עובדים חדשים ומכללת האקריו מכשירה את תלמידיה כדי למלא את החסר בתחום. עם סיום הקורס יוכלו התלמידים להשתלב באחת מהחברות לבניית אתרים או לפתוח בקריירה עצמאית כפרילנסרים.

הקורס נמשך כ-600 שעות, שלב השיא שלו הוא פרוייקט הסיום שאורך כ-100 שעות בסך הכל. הקורס נמשך בין 7 חודשים ל-14 חודשים כתלות במסלול הלימוד אותו בחר התלמיד.

בנוסף לקורסים אלה מכללת האקריו מציעה עוד קורסים רבים כמו פיתוח אפליקציות, ניהול רשתות, קורס עיצוב גרפי עם התמחות בעיצוב חוויית משתמש UX – Design, קורס שיווק דיגיטלי – קורס קידום אתרים, רשתות חברתיות, פרסום ומכירות באינטרנט, קורס ניהול רשתות ואבטחת מידע ועוד.

תחום ההייטק כולל בתוכו נישות רבות, כמעט כל אחד יוכל למצוא את התחום שימשוך ויעניין אותו, במידה ואתם מתלבטים מה כדאי לכם ללמוד תשמחו לגלות שמכללת האקריו מאפשרת לכם להכיר את שוק הייטק ומהווה שער הכניסה לתחום זה.