כמה כסף באמת נוכל להרוויח מאתרי האיקומרס?

תיבת ההודעות שלנו כמעט ומתפוצצת בימים האחרונים. שכן, אנו מקבלים פניות רבות מצד גולשים שמבקשים לדעת פרטים אודות הרווח מאתרי איקומרס. כתבנו לא מזמן סדרת מדריכים שעסקה בהקמה של אתרים מסוג זה. כך שסביר להניח שמי שקראו את כל הסדרה, מצאו את עצמם תוהים לגבי הרווח של ההקמה הזו. בגלל שקיבלנו מעל ל – 40 בקשות למידע בנושא, החלטנו לכתוב מדריך מקיף שיציג בפני כל דורש את המידע בנושא.

 

תכירו את האנשים שעזרו לנו להגיע למסקנות

לפני שיוצגו בפניכם כל הפרטים המעניינים ביותר אודות הרווח מאתרי האיקומרס המדוברים, עלינו לציין בפניכם כי המדריך שאתם קוראים זה עתה נכתב לאחר שפנינו אל מומחים בתחום. מדובר באנשים שיש להם אתר איקומרס כבר תקופה ארוכה והם יכולים להגיד לנו מה הרווח שלהם מהדבר. לשמחתנו, כ – 4 בעלי אתרים הסכימו למסור לנו את המידע בנושא בתנאי ששמם יישאר במערכת. אנחנו רוצים להודות להם על הפתיחות ומסירת הפרטים. שכן, בזכותם, רבים יוכלו לדעת מה הרווח מאתרים מסוג זה.

 

רגע, מה זה בכלל אתר איקומרס?

אם לא קראתם את המדריכים הקודמים שהעלינות בכל הנוגע לאתרי איקומרס ולהליך של בניית אתרי איקומרס, כדאי שתדעו שאתרים מסוג זה אלו אתרים שיש להם מטרה אחת – ביצוע מכירה מקוונת. כלומר, מכירות בפלטפורמת האינטרנט. היום, האתרים הללו הם מגוונים ומאפשרים לגולשים לבחור בין רכישות שונות, למשל:

  • מכירה של פריטי אופנה
  • מכירה בתחום האלקטרוניקה
  • שירותים שנמכרים ברשת כמו למשל קורסי לימודים, מורים פרטיים ועוד

 

כמה כסף תוכלו להרוויח מאתרי איקומרס?

מסתבר שאפשר להרוויח המון מאתרי האיקומרס. המומחים שסייעו לנו בכתיבת המדריך מסרו לנו סכומים משוערים (שכן, הרווחים משתנים ממחזור אחד לאחר). גילינו שאם מסתכלים על הרווח מבחינה חודשית, אתרים כאלו עושים הון. אתר פשוט יחסית יכול לעשות כמה מאות אלפי שקלים בחודש, בעוד אתר מצליח מאוד יכול להגיע לסכומים גבוהים הרבה יותר.

 

איך תוכלו להרוויח הרבה מאתרי איקומרס?

אם אתם רוצים להקים אתר איקומרס ולהרוויח הון כמו האתרים המוצלחים, אתם צריכים להסתייע בחברה שיודעת דבר או שניים בתחום. אלו שסייעו בכתיבת המדריך אמרו שהם ממליצים על חברת CXM שמאפשרת להביא לניהול של חווית לקוח. כך שתוכלו להיות בטוחים שהאתר שלכם מקבל את השירות הטוב ביותר. שכן, שירות ברמה גבוהה זהו חלק בלתי נפרד מחוויית מכירה איכותית שמובילה למכירות גבוהות.

 

כמה מילים לסיום המדריך

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת את כל הפרטים החשובים אודות אתרי איקומרס וכמה אפשר להרוויח מהם. כעת, כשיש לכם את כל הפרטים, עליכם רק להקים אתר מוצלח ולהיות עשירים. נאחל לכם שיהיה בהצלחה ושתזכרו להסתייע בגורמים חיצוניים שילוו אתכם לאורך הדרך.

אתר מסחר אלקטרוני