כל השלבים מרעיון למוצר

מחשב

בעידן שבו כל אחד חולם להיות יזם, חשוב להכיר את כל השלבים מהרעיון הראשוני ועד לייצור המוצר.  במאמר הבא נציג לכם את כל השלבים החשובים בתהליך, כולל היכן תוכלו לייצר את המוצר אשר (אולי) ישנה את העולם.

 

כל השלבים מרעיון למוצר – המדריך ליזם היצירתי

ישראל נחשבת לאחת ממדינות הסטרטאפניישן המובילות בעולם, וזאת בשל פיתוח של מוצרים ושירותים אשר חוללו מהפכה של ממש, במגוון תחומים. משום כך, יזמים ישראלים רבים חולמים על מוצר חדשני ומהפכני, אולם חשוב לזכור כי עד הגעה לשלב של מוצר מוגמר יש לבצע פיתוח רעיון למוצר. כיצד הפיתוח מתבצע ומה חשוב לדעת? להלן כל השלבים לפיתוח מוצר, שלב אחר שלב:

  • סיעור מוחות – יש לחשוב לעומק מהו ערך המוסף אותו מעניק המוצר שלכם, כל זאת באמצעות אנשי מקצוע מובילים מתחום הפרסום, שיווק אשר יעניקו לכם ייעוץ מקצועי מניסיונם האישי בתחום. סיעור מוחות רלוונטי גם בעבור יזמים אשר מבקשים לקבל חוות דעת מקהל היעד, וזאת לצורך ייעול התהליך.
  • אפיון המוצר – באמצעות יצירת קשר עם חברה מקצועית תוכלו להתחיל בתהליך של אפיון המוצר שלכם, כאשר תהליך האפיון כולל דרישות הנדסיות, יצירת סקיצה ראשונית ובחירת חומרי הגלם של המוצר, בכדי להקים את הרעיון לחיים.
  • בניית אב טיפוס – ייצור אב טיפוס של המוצר מהווה את השלב היקר בתהליך הרעיון למוצר, וזאת בשל העובדה כי בנייה של אב טיפוס בהתבסס על אפיון המוצר וכן הסקיצות ההנדסיות.
  • בדיקת מתחרים – מדובר בשלב חיוני לצורך פיתוח מוצר, וכיום ניתן לבצע חקר מתחרים באופן קל ונוח מאי פעם. למעשה, באמצעות גלישה באינטרנט ניתן לאתר מוצרים דומים או כאלו אשר מזכירים את הרעיון הראשוני. מדובר בבדיקה הכרחית לא רק בשל העובדה כי יכול להיות מצב שבו המוצר שלכם כבר פותח, אלא בשל העובדה כי ישנם מוצרים אשר מוגנים בפטנט. משום כך, היכנסו לאתר הפטנטים האמריקאי, האירופאי והישראלי, בכדי לבדוק כי המוצר שלכם עומד במסגרת של קניין רוחני.
  • גיוס משקיעים – גיוס משקיעים נועד להוביל לייצור המוני של המוצר שלכם,ומדובר בשלב אשר חיוני להמשך הצלחת הפיתוח של המוצר, והוא ניתן באמצעות קרנות הון סיכון או משקיעים פרטיים.
  • ייצור המוני – לאחר גיוס הכספים ייחל תהליך של ייצור המוני, בהתאם להיקף הגיוס ממשקיעים ותוכניות אסטרטגיות ברורות הכוללות שילוח גם לחו"ל, בעת הצורך.

מוצרים

 

יש לכם רעיון למוצר? באמצעות ג'נקו תוכלו להגשים את החלום

חברת ג'נקו הינה חברה אשר מתמחה בפיתוח ותכנון מוצרים, בהתאמה אישית. נציגי החברה ישמחו לעמוד לרשותכם בכדי לספק לכם ליווי וסיוע לכל אורך התהליך, החל משלב הרעיון ועד לביצוע. לקבלת מידע נוסף, היכנסו לאתר הרשמי,השאירו פרטים ונציג ישוב אליכם בהקדם.