כיסוי לאייפון 11 חזק ואיכותי

לא האמנו שזה יקרה אבל אפל השיקה את האייפון 11 , נכון לכתיבת שורות אלו האייפון עדיין לא הושק רשמית בישראל אבל הוא עתיד להגיע אלינו בעוד שבועיים בלבד.

אמנם המחירים של המכשיר הנחשק לא הכי זולים והולכים להיות כ – 3500 ₪ לאייפון 11 ואייפון פרו מקס הגרבה המתקדמת יותר תעלה יותר מ 5000 ₪.

כמובן שגם באילת המחירים האלו יהיו פחות תוספת המע"מ, אז אם חשבתם לרכוש את אחד מהמכשירים הנחשקים האלו, אולי הנסיעה לאילת תהייה שווה את זה ותחסוך לכם כ – 850 ₪ מהאייפון 11 פרו מקס.

אז גם אם המחירים האלו נראים כמחיר שרק מכורי אייפון ילכו לרכוש את המכשיר, אל תתפלאו אם תגלו פתאום שבחנויות הדגל של הרשת יערכו לילה לבן למכירת המכשיר הנחשק.

מכשיר יקר חייב מגן איכותי

אם אתם חושבים לקנות את המכשיר הנחשק החדש, כדאי שתקחו בחשבון שאתם חייבים להגן עליו בצורה הטובה ביותר, זה קצת יהיה מאכזב לגלות שאחרי נפילה קטנה המסך של המכשיר ייהרס, או שיהיו עליו שריטות.

לפני שאתם רצים לקנות כיסוי לאייפון 11 פרו מקס החדש שלכם, הנה כמה דברים שכדאי מאוד שתדעו על רכישת כיסוי.

עיצוב :

האמת שאנחנו קונים מכשיר חדש, במיוחד שמדובר על אייפון, העיצוב הוא משהו שחשוב לנו מאוד, לכן אסור בשום אופן להתפשר על כיסוי שיהרוס את העיצוב של המכשיר.

אמנם מכיוון ומדובר על מכשיר חדש ועדיין לא קיימים הרבה כיסויים עם עיצובים מיוחדים, עדיין זה לא אומר שצריך להתפשר יותר מידי, נסו להשקיע עוד מאמץ בחיפוש לפני שאתם מוותרים לגמרי על עניין העיצוב של הכיסוי.

יכולת הגנה :

המטרה העיקרית של הכיסוי לפני הכל, היא לשמור על מהכשיר ולהגן עליו מפני מכות, נפילות ועוד דברים שעלולים לקרות לו כמו שריטות שאנו לא רוצים על המכשיר.

לכן לפני הכל חשוב לבדוק את יכולת ההגנה של הכיסוי.

איך לבדוק את יכולת ההגנה של הכיסוי לאייפון 11 מבלי לזרוק את המכשיר ואז לגלות אם הכיסוי עמיד מספיק או לא.

אפשר לבדוק קודם כל את הצדדים של הכיסוי, כלומר, יש את המעטפת של הכיסוי, צריך לוודא שהמעטפת היא עשויה סיליקון, בשונה מהרבה שחושבים שפלסטיק חזק הוא עדיף אחרי הרבה מאוד תגובות של אנשים המסקנה היא ברורה וחד משמעית, מעטפת סיליקון מצליחה להגן בצורה טובה יותר על המכשיר.

מחיר :

מכיוון ומדובר על מכשיר חדש וגם יקר, אל תתפלאו אם הכיסוי שלו יעלה בהתאם, המחירים צפויים להיות החל מ 100 ₪ לכיסויים הזולים, ולהגיע גם ל 250-300 ₪ לאלו האיכותיים שבאמת מספקים הגנה על המכשיר.

למרות המחיר הגבוה יחסית של הכיסויים לאייפון 11 ההשקעה הזאת בהחלט עדיפה על תיקון מסך שבור שיכול לעלות כ – 2000 ₪.