4 טיפים לשיווק גרילי גז ברשתות חברתיות

שיפודים

שיווק ברשתות החברתיות אינו עניין פשוט. עליכם להתמודד עם המוני דפים אחרים המנסים לשווק מוצרים דומים, ולהגדיל את נפח הגלישה והחשיפה של העמוד שלכם.

קיימת כמובן האפשרות לשלם לפייסבוק כדי להבליט את העמוד שלכם ספציפית, אך ניתן גם במספר צעדים להגביר את העניין סביבו באופן עצמאי.

מאמר זה יפרט על 4 טיפים שישדרגו משמעותית את שיווק גרילי הגז שלכם.

 

נוכחות בפורומים וקבוצות רלוונטיות

פייסבוק ורשתות חברתיות אחרות, מקבצות אנשים סביב תחומי עניין משותפים. תחומי עניין אלו עשויים להיות קשורים לפוליטיקה, לספורט, או לתחביבים. קבוצות רבות בפייסבוק קמו סביב העניין המשותף של חבריהם בבישול ובבשרים. חשוב מאוד ששיווק גריל הגז שלכם יהיה סביב קבוצות אלו, ושהפרופיל של העסק יהיה חבר פעיל בהן. חברות פעילה בקבוצות כוללת העלאת תוכן רלוונטי לעמוד הקבוצה, תגובות על סרטונים שעלו בה, על תמונות וכמובן על שאלות של גולשים אחרים. חלק מהגולשים בקבוצות אלו כבר משכו לעצמם כמות מכובדת של עוקבים, וניתן בהחלט לנסות ליצור עמם קשר ולהציע להם להדגים את השימוש במוצר שלכם. כך תוכלו לקבל חשיפה אדירה וממוקדת למאגר של לקוחות פוטנציאליים. יתרון נוסף הוא שתוכלו לחוש את הלך הרוח בקרב הציבור, ואת האופנות המשתנות, ולהתאים את המוצרים אותם אתם מוכרים בהתאם לכך.

 

סרטוני הדרכה בנוגע לדרך הטובה ביותר לצלות את הבשרים

הקבוצות והפרופילים ברשתות החברתיות עמוסות בתוכן המבוסס על תמונות. אם תרצו שהמוצר שלכם יבלוט, בין אם מדובר על מנגל גז מבית וובר או בגריל גז משולב מעשנת בשרים, חשוב מאוד שתפיקו תוכן שונה, שימשוך את הקהל אליכם. כדאי מאוד לשקול להעלות סרטוני הדרכה בנושא צליית בשרים. תוכלו להסביר בסרטונים אלו על הנתחים השונים, אופן הצלייה המתאים ביותר לכל נתח, וצורת ההגשה הטובה ביותר. כמובן שבסרטונים אלו יככבו המוצרים שלכם, כך שהלקוחות ילמדו לראות בהם סמל לאיכות ורמה גבוהה.

 

מבצעים הדורשים שיתוף של פרופיל העסק

דרך מקובלת מאוד להעלאת המודעות לדף או פרופיל מסוים ברשת חברתית, היא מבצעים. מבצעים אלו לרוב כוללים מתנה נחשקת מבין מוצרי החנות, שתוגרל בין המשתפים את דף החנות שלכם או בין המתייגים חבר מרשימת אנשי הקשר שלהם. מבצעים מסוג זה, מגבירים באופן חד את החשיפה של עמוד העסק שלכם, ויוצרים באז סביב המוצרים אותם אתם מוכרים, מאחר והם מציגים אותם כפרס נחשק.

 

העלאת תוכן באופן רציף

גם אם בהתחלה נראה שההתקדמות של מאמצי השיווק ברשתות החברתיות היא איטית, חשוב מאוד לא לעצור. העלאת התוכן לרשת החברתית חייבת להיות רציפה, או שהמודעות לדף העסק שלכם תעלם לחלוטין. נסו להעלות תוכן באופן קבוע, בין אם פעם בשבוע או בכל יום. העלאת התוכן בזמנים קבועים, בשעות השיא של השימוש ברשתות, תאפשר ללקוחות הפוטנציאליים לעקוב אחריכם יותר מקרוב.

 

אפליקציות