חקר מילות מפתח

קידום אתרים

יצא לכם לשמוע את המונח הזה לאחרונה "מילות מפתח" אך אתם לא לגמרי מבינים במה דברים אמורים?אם כך, כדאי שתדעו: אותן מילות המפתח הן אלה שקובעות האם האתר שלכם מקודם בגוגל או לא. השאיפה להתקדם אל ראש תוצאות החיפוש של גוגל ברורה, כי רק מי שנמצא שם מנהל אתר שגולשים באמת נכנסים אליו. לכן זה לא משנה באיזה תחום העסק שלכם נותן שירות ואיזה אתר אתם מנהלים, כי רק אם תקדמו אותו אנשים יהיו מודעים לקיומו. כדי לקדם אתר צריך להבין מה הגולשים כותבים כשהם מחפשים משהו שקשור לתחום שבו עוסק האתר, וזו המשמעות של חקר מילות מפתח. במילים אחרות: אנחנו, בתור מנהלי אתרים או בתור מקדמי אתרים, רוצים להתחקות אחר אותן מילים שהגולש כותב בשורת החיפוש של גוגל.

סטטיסטיקות

google trends – הכלי הכי שימושי שיש

בבואנו לראות כיצד עושים מחקר מילות מפתח, אנחנו רואים שכמעט בכל מקום אחר מהכלים הכי שימושיים שיש לביצוע המחקר הזה, הוא google trends. למעשה מדובר על כלי נפלא שגוגל מעמידה לרשות המשתמשים בה, שכן בעזרת הכלי הזה אנחנו יודעים לומר מה מחפשים, איפה מחפשים ומתי מחפשים. מדובר כמובן על כלי שהנתונים בו משתנים בכל רגע, שכן מדהים לראות כיצד בכל יום מחפשים סביב העולם דברים אחרים בגוגל. אפילו מזג האוויר משפיע על החיפושים שלנו בגוגל ולכן הכלי הזה חשוב כל כך כאשר מנסם להבין מה הגולשים רוצים.

גרופר – חדשות הסלולר והטכנולוגיה

דרך נוספת לעקוב אחר האירועים והטכנולוגיות הכי מתקדמות, היא לעקוב באתר גרופר – חדשות הסלולר והטכנולוגיה. האתר עוקב באדיקות אחר החדשות החמות בעולם, ודואג להשאיר את הקוראים מעודכנים.

האם כדאי לעשות חקר מילות מפתח לבד?

יש לא מעט כלים שיכולים לעזור לנו להבין מה הגולש מחפש, ואין ספק שזה חשוב כי כך מעוד גולש רגיל נוכל להפוך אותו ללקוח פוטנציאלי בעסק שלנו. עם זאת, ולמרות שתוכלו למצוא מידע רב מאוד בנושא הזה בגוגל, לא בטוח שכדאי לכם לעשות את זה בכוחות עצמכם. העניין הוא שכל מה שקשור לחקר מילות מפתח ולקידום אתרים (קידום אתרים ב10 ימים)   זה מקצוע של ממש. כלומר, אם חשבתם שצריך רק קצת כישרון או התעניינות בנושא; כדי לקדם אתרים, דעו שזה לא מדויק. צריך הרבה מעבר לזה כדי לא רק לבצע את חקר המילים, אלא גם להבין מה התוצאות אומרות ולהשתמש בהן בצורה נכונה. לכן אנחנו ממליצים לכם בחום לפנות עוד היום אל חברת קידום אתרים ולהפקיד בידיה את המשימה. אתם תתפלאו לגלות עד כמה ההשקעה הזאת משתלמת לאתר שלכם ולעסק כולו, אז למה שתדחו את העניין?

  ככה תמצאו בונה אתרים מקצוען באמת להלן הפרטים כנסו לפה.