חידושים בתחום בניית האתרים

שפות פיתוח אתר

תחום בניית האתרים נחשב לאחד הענפים הצומחים והדינמיים ביותר בעולם האינטרנטי. מהם החידושים החמים ביותר? המומחים של מדיה ווב מסבירים

 

בניית אתרים – אין ספור אפשרויות

בניית אתרים כיום נחשבת לאפיק הטוב ביותר בעבור בעלי עסקים קטנים, בינונים כמו גם חברות גדולות למנף את בית העסק ולהגדיל את החשיפה לקהל לקוחות ממוקד. למעשה, תחום בניית האתרים השתנה ללא הכר בשנים האחרונות וזאת לאור פיתוחים יוצאי דופן אשר מאפשרים לבנות אתרים מקצועיים, מעוצבים ודינאמים אשר משקפים ללקוח את המטרות של בית העסק אך בו בעת מעניקים לו גם חווית משתמש יוצאת דופן. חשוב לזכור כי בניית אתרים מומלצת לביצוע רק ע"י חברה מקצועית, זאת משום שכיום התחרות בתחום היא עזה ואתר אשר נראה חובבני עלול להיראות בפני הלקוחות כאתר מיושן ולא מקצועי, ועל כן מומלץ להיעזר בחברה מקצועית כמו מדיה ווב לצורך בנייה ועיצוב האתר בכתובת https://www.mediaweb.co.il.

 

בניית אתרים מתקדמת

 

בניית אתרים – החידושים החמים בתחום

כאמור, תחום בניית האתרים משתנה ללא הרף וזאת לאור פיתוחים שונים. להלן כמה מהפיתוחים המעניינים והמסקרנים ביותר בתחום:

  • אתר רספונסיבי: בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה שבה רוב הצרכנים מבצעים את הרכישות שלהם באמצעות מנועי החיפוש השונים והרשתות החברתיות, דרך המכשיר הנייד או הטאבלט. מדובר בכמעט 80% ועל כן אתר רספונסיבי הוא אתר אשר ניתן לפתוח אותו מכל מקום בצורה פשוטה וקלה, וזאת על מנת להעניק ללקוח חווית גלישה יוצאת מגדר הרגיל כמו גם להתאים את האתר ע"פ דרישות הסף של גוגל לביצוע אופטימיזציה לאתר כך שניתן יהיה לפתוח אותו מכל מקום, זאת כמענה לדרישה של הגולשים.
  • בוטים: כיום רוב האתרים אשר נבנים משתמשים באופציה של בוט, כלומר – במקום ליצור קשר עם נציג החברה בטלפון, ניתן לפנות בצ'ט מקוון אותו מפעיל בוט ובכך לקבל מענה. מדובר בחיסכון אדיר בעלויות כוח אדם, כמו גם מאפשר מענה ישיר במשך 24/7 מול הלקוח, כאשר כל פנייה של הגולש נענית באותו הרגע וזאת בהתאמה לדרישות ולצרכים שלו.
  • עיצוב מתקדם: מערכות העיצוב החדשניות אשר יצאו לשוק בשנים האחרונות מאפשרות לבצע עיצוב מתקדם וחדשני וזאת בהתאמה אישית, כאשר כיום ניתן למצוא אין ספור מערכות עיצוב בהן יש עיצוב מובנה או בהתאמה אישית, תלוי בצרכים שלנו. מדובר באופציה חסרת תקדים להקמה של אתר מקצועי אולם כזה אשר נראה טוב לעין ומסקרן.
  • ויזואליה: אמצעי הוויזואליה השונים כדוגמת וידיאו וגרפיקה נכנסים יותר ויותר לתחום עיצוב האתרים, זאת מתוך הבנה כי הגולשים לרוב חסרי סבלנות לקריאה של הרבה מלל ועל כן אנו עדים לכך שכיום תחום בניית האתרים מתמקד לא רק בתוכן איכותי ומסקרן אלא גם בוויזואליה אשר תמשוך את הגולש להיכנס לאתר.