הקשר שבין בניית אתרים וקידום אתרים

מסך

מציאת בונה אתרים מקצועי היא לא דבר של מה בכך. אנשים רבים יציעו לכם את שירותיהם כבוני אתרים, אך חלקם עלולים להיות חובבנים. כשאתם בוחרים בבונה אתרים שאיננו מקצועי מספיק, זה פוגע לכם באופן ישיר בעסק משום שהאתר יהיה פחות איכותי, וכפועל יוצא מכך גם קידום האתר יפגע. לכן, מראש יש חשיבות גדולה לבניית אתר טוב שיעזור לקדם את האתר שלכם ברחבי הרשת. אז מה הקשר בין בניית אתרים לקידום אתרים? כל התשובות במאמר הבא.

 

אתר בעל ממשקים ידידותיים למשתמש

במידה והחלטתם לפנות לחברה שעוסקת בתהליך בניית אתרים, עליכם לבדוק שיש לה את הנסיון והידע המתאימים כדי לבנות אתר איכותי לעסק שלכם. כשחברה מקצועית יודעת לבנות אתר מקצועי, היא תבנה אותו בצורה כזו שהפונקציות והויזואליות שלו יהיו נעימים וידידותיים למשתמש, כך שהגולשים ירצו להיות באתר שלכם לאורך זמן בלי להתעייף ממנו. אתר שהגולשים נמצאים בו זמן רב, הוא אתר שהדירוג שלו מבחינת גוגל יהיה גבוה יותר. בדרך זו, אתר איכותי משפיע על המיקום האורגני במנוע החיפוש. השקעה בבניית אתר טוב, תגרום לכך שגוגל ירצו שהאתר שלכם יהיה בתוצאות החיפוש הראשונות, משום שזה אתר איכותי שהרבה אנשים גולשים בו.

 

יתרון על פני המתחרים

כל עסק שמבין שקידום האתר במנועי החיפוש היא פעולה חשובה שתורמת להגדלת הרווחים בעסק – ינסה לעשות את כל הפעולות הנדרשות כדי לקדם את אתרו. בניית אתר איכותי, עם תוכן שיווקי נכון ומילות מפתח שמתאימות לקידום האתר, יעזור לכם לקבל יתרון משמעותי מול המתחרים שלכם ותוכלו לעקוף את האתרים האחרים לפי הדירוג של גוגל. אתר איכותי הוא השקעה מאוד כדאית, וגם אם היא יקרה, היא בהחלט משתלמת לטווח הרחוק.

 

שיתוף פעולה בין האתר לקידום האתר

אל תסתכלו על הקנקן, אלא על מה שבתוכו. הפתגם הזה תקף גם לאתרים של בעלי עסקים. עיצוב האתר הוא גורם קריטי וחשוב כדי למשוך אליו לקוחות ולהנעים להם את זמן השהות באתר, אבל לא די בעיצוב ויזואלי אסתטי ומרשים כדי לקדם את האתר. כדי לבצע קידום מושכל של האתר, האתר צריך להכיל בתוכו תוכן שיתאים לקידום שלו, בעזרת שימוש במגוון מילות מפתח כדי שהוא יתקדם במנועי החיפוש כלפי מעלה. התוכן כמובן צריך להופיע בעמודים שונים של האתר. האתר צריך להכיל בתוכו כמות מספקת של תוכן, יחד עם עיצוב ויזואלי ייחודי. בדרך זו, גם הגולש יהנה מהגלישה באתר, אבל גם גוגל יסרוק את האתר שלכם בצורה חיובית שתקדם אותו.

 

לסיכום

בשנת 2022, עסק ללא אתר אינטרנט הוא עסק שמצטייר כלא רציני ואולי אפילו מפוקפק. השקעה בבניית אתר לעסק, תתרום משמעותית להגדלת מספר הלקוחות, וכך בהתאם להגדלת הרווחים של העסק. זאת ועוד, על מנת לקדם את האתר בצורה נכונה, האתר צריך להכיל בתוכו אלמנטים שיגרמו לגוגל לדרג אותו במיקום גבוה במנוע החיפוש, וכך להזרים אל האתר כמות גדולה יותר של גולשים.

מחשב נייד