המשמעות האמיתית של פרסום כתבות באתרים

מחשב

אתרים רבים ברחבי הרשת מכילים כתבות שעוסקות בתחומים שונים. אלו שבקיאים ולו מעט בתחום יכולים לדעת תוך רגע אחד קצר אם מדובר בכתבה שמטרתה הינה פרסום או כתבה שמעבירה תוכן עדכני כמו חדשות היום. במדריך הנוכחי אנחנו נתמקד במשמעות האמיתית שעומדת מאחורי הפרסום של כתבות באתרים. אם תמיד רציתם לדעת את המידע המעמיק בנושא, אתם צריכים לקרוא את השורות הבאות בעיון רב.

 

הרקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנחנו כותבים לאחר שמצאנו את עצמנו מסבירים להורים שלנו שהכתבה שהם קראו על המשקפיים החדשניות הינה כתבה פרסומית סמויה. כזו שבעצם נראית כמו כתבה רגילה, אבל היא נכתבה במטרה לפרסם משקפיים חדשות שיצאו לשוק. ההורים שלנו לא האמינו שאפשר לעשות כזה "תרגיל" על הגולשים והם פשוט לא היו מוכנים להקשיב למילה שיצאה לנו מהפה. כדי לגרום להם להבין שהם נאיביים, החלטנו לכתוב על כך מדריך ולקוות שהם יקראו אותו בשלב מסוים.

 

אז מה המשמעות האמיתית של פרסום כתבות באתרים?

אם אתם מבינים ולו מעט בתחום הפרסום, אתם כנראה יודעים שהמשמעות האמיתית שעומדת מאחורי פרסום כתבות באתרים  היא שיווק. שכן, זה ידוע  שהדרך הטובה ביותר להשיג פרופיל קישורים איכותי היא באמצעות פרסום של כתבות בכל מיני אתרים מובילים. כשבוחרים באתר מוביל, אמין ומוכר, מתאפשר לזכות ברמה של – TF גבוהה. כך שהקוראים (כמו ההורים שלנו למשל) רואים בכתבות אלו כאמינות.

 

היתרון הבולט בפרסום כתבות באתרים

היתרון הבולט מלבד העובדה שמדובר בכתבות שנראות אמינות וטבעיות זו העובדה שניתן לשייך כל כתבה שהיא בהתאם למדורים השונים. כך שאם למשל אתם גולשים באתר חדשות, סביר להניח שתגלו שיש בו את המדורים הבאים:

  • מדע וטבע
  • רכילות
  • ביגוד ואופנה ועוד

כך שזה לא משנה באמת מה אתם מפרסמים, אפשר להעלות את הכתבה שלכם למדור כלשהו ולקשר את התוכן אל המדור הקיים.

 

איך עושים את זה?

בעלי עסקים שרוצים לפרסם את העסק שלהם או את המוצר שלהם פונים בעצם אל חברות פרסום או חברות של שיווק וקידום אתרים. החברות הללו שמבינות טוב מאוד במשמעות האמיתית של הכתבות באתרים, מציעות להם לפרסם כתבה שתתמקד בנושא שקשור לעניין שמצריך פרסום. בחלק מהמקרים פונים אל כותב בעל תואר שמתאים לתחום, כמו למשל, עורך דין, רופא או מומחה ברפואה אלטרנטיבית. כך שבעצם, מתאפשר לכתוב את שמו של המומחה בסיום הכתבה והדבר מקנה תחושה של אמינות. במקרים מסוימים, מסתפקים בתוכן אנונימי של כותב תוכן אקראי שמבצע תחקיר מעמיק בנושא ומקשר את הכתבה אל המוצר או השירות שלשמו הפרסום נועד.

 

לסיום

עד כאן כל המידע המקיף שאתם צריכים לדעת בנודע למשמעות האמיתית של פרסום כתבות באתרים. אנו מקווים שההורים שלנו יקראו את המדריך הנוכחי ויגלו את האמת.

אתר מכירות