הכירו את עמודי האינסטגרם עם הכי הרבה עוקבים בישראל

אינסטרגם ראשית

במהלך השנים האחרונות, אינסטגרם הפכה להיות הרשת החברתית הפופולרית ביותר בעולם, עם למעלה מ-200 מיליון משתמשים פעילים בחודש, שמעלים בממוצע 60 מיליון תמונות ביום. בנוסף, על-פי מחקר של חברת "Forrester", אחוז האינטראקציה של משתמשים באינסטגרם גדול פי 58 מפייסבוק. המשמעות של נתון זה היא שהרבה יותר אנשים רואים ומתקשרים עם תוכן פרסומי ודומיו באינסטגרם. חלק מן התוכן המועבר באינסטגרם, הוא קידום עסקים באינסטגרם על ידי מפורסמים. אז, אז מי הם עמודי האינסטגרם עם הכי הרבה עוקבים בישראל?

 

במקום הראשון – גל גדות

גל גדות הכוכבת ההוליוודית מבית היוצר הישראלי היא בעלת עמוד האינסטגרם עם הכי הרבה עוקבים בישראל. נכון להיום עוקבים אחרי העמוד כ-32.5 מיליון עוקבים מכל העולם. על פי הערכות העמוד של גל גדות מרוויח כ-100,000 ש"ח לפוסט.

אינסטרגם

במקום השני – בר רפאלי

בר רפאלי היא דוגמנית, מנחה , אשת עסקים ושחקנית ישראלית. היא השתתפה בקמפיינים יוקרתיים מסביב לעולם כמו "ספורטס אילוסטרייטד", "קרולינה למקה" ועוד. נכון להיום מספר העוקבים שלה הוא כ-2.9 מיליון. על פי הערכות עמוד האינסטגרם שלה מרוויח כ-100,000 ש"ח לפוסט.

 

במקום השלישי – נטע אלחמיסטר

נטע אלחמיסטר היא דוגמנית ואשת עסקים ישראלית. למעשה נטע התחילה את דרכה באינסטגרם ומשם הגיע לככב על שערי מגזינים כמו "את", "מנטה" ו"לאישה". נכון להיום מספר העוקבים שלה הוא  כ-1.6 מיליון. על פי ההערכות היא מרוויחה כ-120,000 ש"ח לפוסט.

 

במקום הרביעי – אנה זק

אנה זק נולדה ברוסיה בשנת 2001 ועלתה לארץ עם הוריה. היא התחילה את דרכה בסדרה "הבנים והבנות" בערוץ הילדים ולאחר מכן הפכה להיות הפרזנטורית של רשת הנעליים "Scoop" . נכון להיום מספר העוקבים שלה הוא כ-1.2 מיליון עוקבים. על פי הערכות היא מרוויחה כ-30,000 ש"ח לפוסט.

 

במקום החמישי- רותם סלע

רותם סלע היא שחקנית דוגמנית מנחה ואשת עסקים ישראלית. סלע החלה את דרכה בצילום קמפיינים ל"הוניגמן" ורשת "TNT". נכון להיום, מספר העוקבים של רותם באינסטגרם הוא כ-940,000 עוקבים. על פי הערכות היא מרוויחה כ-30,000 ש"ח לפוסט.

 

במקום השישי – נועה קירל

נועה היא זמרת, שחקנית, רקדנית ומנחה ישראלית. החלה את דרכה בקמפיין לחברת "קרליין" אך ידוע לרוב בזכות יכולות השירה והריקוד שלה. נכון להיום מספר העוקבים של נועה הוא כ-880,000 עוקבים. על פי הערכות נועה מרוויחה כ-120,000 ש"ח לפוסט.

 

במקום השביעי –  יעל שלביה

יעל שלביה נולדה בנהריה למשפחה דתית והחלה את דרכה שצילמה עצמה תמונות סלפי לאינסטגרם. משם, הגיעה יעל להשתתף בקמפיינים של "רנואר", "פוקס", "קסטרו" ועוד. נכון להיום, מספר העוקבים שלה הוא כ-830,000 עוקבים. על פי הערכות היא מרוויחה כ- 20,000 ש"ח לפוסט.

 

במקום שמיני – אייל גולן

אייל גולן ידוע לרוב בזכות קולו, הוא נחשב בעיני רבים לזמר הישראלי הטוב ביותר ביותר וזכה בשלל תארים כמו "שיר השנה", "זמר השנה" ו"זמר העשור". שירו "דמעות" הוא השיר המזרחי הראשון שזכה בשיר השנה של רשת ג'. אם כך לא מפתיע שעמוד האינסטגרם שלו הוא מהגדולים בארץ. נכון להיום מספר העוקבים שלו הוא כ-730,000 עוקבים.