למה חשוב שיהיה לעסק שלך גם אתר וגם אפליקציה?

למה חשוב שיהיה לעסק שלך גם אתר וגם אפליקציה

השאלה הנפוצה ביותר שנשאלת על ידי בעלי עסקים בפלטפורמות שונות ברחבי הרשת נוגעת להקמת אתר או אפליקציה. שכן, רבים מבקשים לדעת מה עדיף מבין השניים. מדריך זה עולה לאתר, כדי להעלות את הנושא למודעות ולהציג בפניכם את החשיבות שבהקמה של אתר ואפליקציה. הישארו כאן ותגלו למה כדאי לכם לבחור בשניהם.

 

תכירו את 2 האפשרויות מקרוב

בחרנו לפתוח את המדריך בהצגת ההגדרות של 2 המונחים שלשמם התכנסנו כאן היום. שכן, זו הדרך שתוביל אתכם להסקת מסקנות ברורות בנושא. נסביר תחילה שאתר אינטרנט נמצא ברחבי הרשת והוא כולל הקמה של דף בית מעוצב, סביבו מוצגים דפים שמציגים מידע שנוגע לעסק.

אפליקציה, לעומת זאת, היא תוכנה שממוקמת על גבי המכשירים הניידים של הלקוחות שלכם. זו נתפסת בעיני הגולשים כחדשנית יותר ביחס לאתרי האינטרנט והיא מאפשרת לגולשים ליהנות מיתרונות רבים שיוצגו בהמשך.

תכירו את 2 האפשרויות מקרוב

היתרונות של אפליקציה

סביר להניח שהורדתם לא פעם אפליקציה לאנדרואיד וגיליתם שזו מעבירה לכם (כלקוחות) מידע חיוני. זו ההזדמנות לציין שהמידע מועבר במהירות, כך שהלקוח יכול לקבל את המענה הדרוש לו תוך זמן קצר במיוחד. יתרון נוסף שחשוב להתעכב עליו נוגע לנוכחות של האפליקציה במכשירים הניידים.

תרחיש זה מאפשר לכם להיות בקשר עם הלקוחות, משום שיש אפשרות להציג להם התראות על מבצעים או מידע מעניין אחר שמחכה להם באפליקציה.

 

היתרונות של אתר

הגיע הזמן להכיר ב – 2 היתרונות הבולטים שבאים לידי ביטוי בעת החזקה של אתר אינטרנט:

  1. נוח לשימוש עבור כולם: יש קהלי יעד שמוצאים את אתרי האינטרנט כנוחים יותר לשימוש, משום שהם לא מכירים את פלטפורמת פליי סטור מקרוב. מדובר בדרך כלל באנשים מבוגרים שנמנעים משימוש באפליקציות.
  2. מאפשר פנייה לקהלי יעד ספציפיים: כידוע, יש באפשרותם לבצע קידום אתרים בגוגל (ממומן או אורגני) שמפנה את קהל היעד לאתר שלכם. מדובר ביתרון חיוני שיכול להגדיל את מעגל הלקוחות של העסק במינימום מאמץ.

היתרונות של אתר

אתר ואפליקציה = שילוב מנצח

אין ספק שאתם צריכים להחזיק באתר וגם באפליקציה של העסק שלכם. שכן, מדובר ב – 2 פלטפורמות שונות וכל אחת מהן מאפשרת ליהנות מיתרונות שונים, כך שהשילוב בין השניים צפוי להוביל להצלחה של בית העסק. נדגיש בהזדמנות זו שכל בעל עסק יכול להפוך את האתר שלו לאפליקציה במינימום מאמץ. שכן, יש חברות מקצועיות שמבצעות את ההליך עבור בעלי עסקים מתחומים שונים.

 

מילים אחרונות לסיום

בעלי עסקים צריכים להחזיק באתר ואפליקציה, כדי שהם יוכלו לגשת לקהל היעד שלהם באופן מיטבי. בשלב זה אתם יודעים שהשילוב בין השניים הכרחי עבורכם, כך שנותר לכם רק לפנות לגורם מקצועי שיסייע בהקמת האתר ו\או האפליקציה. נאחל שתבצעו בחירה נכונה שתגדיל את ההכנסות של העסק תוך זמן קצר.

למה חשוב שיהיה לעסק שלך גם אתר וגם אפליקציה