הדרך שלך להצלחה – הכירו את חנויות הדרופשיפינג

חנויות דרופשיפינג

הצורך בהכנסה נוספת הוא משהו שלא מעט אנשים פוגשים. יוקר המחיה והמשכורות הלא גבוהות שיש בישראל גורמות לרבים מאיתנו לחפש דרך נוחה להרוויח עוד כסף, בלי יותר מידי מאמץ.

אחת האפשרויות הטובות ביותר היא לשווק מוצרים דרך הרשת, אך חשוב לדעת כיצד לגשת לתחום הזה. אנחנו כאן כדי לספר לכם בצורה מפורטת על אחת משיטות המסחר הללו.

 

מסחר אלקטרוני

מסחר אלקטרוני הוא תיאור כולל לשיטות מסחר רבות כאשר המכנה המשותף לכולן הוא שהן נעשות דרך הרשת. בניגוד לשיטות המסחר בעבר שבהן היינו מגיעים לחנות ולוקחים ממנה מוצר, במסחר אלקטרוני אין קשר ישיר בין הלקוח לבין המוכר. הלקוח מבצע את ההזמנה והמוצר מגיע אליו. אחת משיטות המסחר הללו נקראת דרופשיפינג, וכאן נסביר לכם מה זה דרופשיפינג.

מסחר אלקטרוני

דרופשיפינג

הרעיון המרכזי שעומד מאחורי השיטה הזו הוא ניסיון לגרום לשני הצדדים, כלומר המוכר והלקוח להרוויח יותר. הלקוח כמובן רוצה לשלם פחות כסף על המוצר, ואילו המוכר מעוניין למכור אותו ביותר כסף. בדרופשיפינג אנחנו רוצים ליצור מצב שבו הלקוח קונה את המוצר ישירות מהיצרן. המחיר של המוצר לא יכלול את כל דמי התיווך שמוצר עובר בדרך כלל וכך הוא יהיה נמוך יותר.

 

פתיחת פלטפורמה מתאימה

כדי שגם אתם תוכלו לשווק מוצרים בשיטה הזו, עליכם קודם כל להחזיק בפלטפורמה מתאימה לשיווק המוצרים. ישנן חברות שיודעות בדיוק איך לעשות את זה, וההמלצה שלנו היא לפנות לחברה כזו על מנת שהיא תקים לכם פלטפורמת מסחר שלכם. לא כל אחד שיודע לבנות אתרים מסוגל להקים אתר למסחר מהסוג הזה, ולכן חשוב ללכת רק למי שמתמחה בתחום הזה.

 

אלו מוצרים כדאי לשווק

אחד הנקודות הכי חשובות בעולם הדרופשיפינג קשורה לסוג המוצרים שאותם ניתן לשווק. לאור העובדה ששולי הרווח על המוצרים לא מאוד גבוהים, עליכם לנסות למכור מוצרים שמטבע הדברים המחיר שלהם גבוה. מוצרים בעלי מחיר נמוך לא יאפשרו לכם לייצר הכנסה גבוהה. כדאי גם לשווק מוצרים שאותם הלקוחות לא יחזירו לכם, ולכן לא מומלץ לשווק בדרופשיפינג מוצרי אוכל וקוסמטיקה.

 

קבלת מוצרים

את המוצרים לדרופשיפינג לא תמיד אפשר לקבל ישירות מהיצרן, במיוחד אם אתם לא קונים בכמויות גדולות. אחד הדברים החשובים בהקשר הזה הוא למצוא חברות שמביאות לכם את המוצרים במחירים סבירים. ברגע שתעשו את כל הדברים הללו גם אתם תהפכו להיות סוחרים מן המניין בשיטת הדרופשיפינג.

 

לסיכום

דרופשיפינג היא שיטת מסחר שבה אנחנו משווקים מוצרים מהיצרן אל הצרכן. בשיטה הזו המחיר נמוך יותר כיון שאין מתווכים שגוזרים רווחים על המוצר, רווחים שבאים לידי ביטוי במחיר של המוצר. השיטה הזו מאפשרת גם לכם להפוך לסוחרים וכך לייצר לעצמכם הכנסה פסיבית מהצד. חשוב לבנות פלטפורמת מסחר בצורה מתאימה, ולבחור חברה שתביא לכם את המוצרים.

חנויות דרופשיפינג