דרכים שונות למכירת ויאגרה באינטרנט

גבר ואישה במיטה

מכירת ויאגרה (בשמה המקצועית – סילדנפיל) בכלל, ובאינטרנט בפרט, היא עניין בעייתי. זאת, מאחר והתרופה עצמה דורשת מרשם רופא, בדיקה ותשאול של המטופל בטרם יתחיל להשתמש בה. ככלל, גופי החקיקה והפיקוח בתחום הבריאות בישראל אינם ממהרים לאשר פתיחת חנויות אינטרנטיות העוסקות במכרית תרופות בפועל. גם ספקים שונים של תרופות, הן מייצור מקומי והן מייבוא, מעדיפים בדרך כלל את ערוצי המכירה הרגילים. ואולם למרות האמור לעיל, עדיין מתברר כי מכירת תרופות בכלל, ועל אחת כמה וכמה ויאגרה או תרופות בעלות השפעה דומה באמצעות האינטרנט, עשויה להשתלם. מהי עמדת המדינה בכל האמור לפתיחת חנות וירטואלית למכירת תרופות באינטרנט? מהן הדרכים השונות למכירת ויאגרה באינטרנט? מה מקומם של תחליפי ויאגרה וכיצד ניתן להסתייע בהם?

 

תנאים לפתיחת חנות אינטרנטית למכירת תרופות במדינת ישראל

ככלל, מדינת ישראל איננה מתלהבת ואיננה מעודדת פתיחת חנויות אינטרנטיות שעניינן מכירת תרופות, בין אם מדובר בתרופות מרשם ובין אם לאו. יחד עם זאת, המדינה איננה אוסרת לחלוטין פתיחת חנויות מהסוג הזה. זאת, בתנאי שמאחורי החנות יעמוד בית מרקחת פעיל ומוכר, אשר מי שמפעיל אותו הוא רוקח מוסמך המורשה לעסוק במקצוע הרוקחות במדינת ישראל. גם בכל האמור לשיווק תרופות כדוגמת ויאגרה, התנאים דומים. שיווק התרופה הזאת, אם אכן נרשמה על ידי רופא שהוסמך לכך. אפשרית גם באמצעות אתר אינטרנט. אבל מנגד אין אפשרות לשווק תרופה מסוג סילדנפיל באמצעות חנות אינטרנטית רגילה. חנות מהסוג הזה יכולה לשווק רק מוצרי קוסמטיקה או תכשירים מהסוג שאיננו דורש מרשם רופא.

 

שיווק תחליפי ויאגרה

ואולם בניגוד לשיווק של ויאגרה באמצעות האינטרנט, אין כל מגבלה על שיווק תחליפים שונים לתרופה שמסייעת לכל כך הרבה גברים לחזור לתפקוד מיני רגיל. תחליף ויאגרה איכותי נועד להשיג את אותה המטרה, כלומר הגברת זרימת הדם לאבר המין על מנת לזרז או להעצים את תהליך הזקפה אצל גברים, אשר מסיבות שונות איבדו את היכולת לייצר אותה, בצורה חלקית או מלאה. ככלל, עם ההתקדמות בגיל גדלה גם ההסתברות לבעיית זקפה, כאשר בגיל הפרישה בעשור השביעי לחיים, כשבעים אחוזים מהגברים בעולם ובכלל זה בישראל, אינם יכולים לייצר זקפה תקינה, או כזאת שתאפשר להם לקיים מגע מיני מספק. במקרים כאלה, עומדת בפני הגבר האפשרות לבחור בין הוויאגרה, עם היתרונות והחסרונות שבה, לבין מוצרים חלופיים שעשויים להשיג תוצאה דומה אבל בלי כל הפרוצדורה הכרוכה בהשגת מרשים לוויאגרה הנחשקת. חברות המשווקות תחליפי ויאגרה עושות זאת באמצעות אתר האינטרנט שלהם או בחנויות וירטואליות העוסקות בשיווק תכשירים טבעיים. מעוניינים לדעת ולהכיר טוב יותר את תחליפי הוויאגרה? זה הזמן וזה המקום ליצור קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם על מנת להבין טוב יותר את הבעיה ולהתאים את המוצר הטוב והיעיל ביותר עבורכם.

כדור