בחירת חברה לקידום אתרים בגוגל

אתר מקודם

בחירת חברה לקידום אתרים בגוגל היא משימה שיכולה לקבוע את גורל האתר שלכם, חברה טובה תוכל לקדם את האתר שלכם באופן מקצועי ואיכותי, לשפר את המיקום שלו בגוגל ולמשוך גולשים רבים אליו, חברה פחות מקצועית עלולה להביא לשיפור קטן או במקרים חמורים יותר לפגוע בדירוג של האתר.

בדקו את הנסיון של החברה

בקשו מהחברה אליה אתם פונים לקבל דוגמאות של העבודה שלהם, בקשו מילות מפתח ותחפשו אותן בגוגל, תבדוק מה המיקום של האתרים אותם הם מקדמים ותוודאו כי הם לא קיבלו את האתר במקום הזה. מומלץ שלא להסתפק רק בנתונים בנוגע למיקום של האתר אלא לדרוש נתונים על העלייה בטראפיק אליו, נתון חשוב ששופך אור על איכות העבודה של החברה.

אותיות באנגלית

אל תתפתו להבטחות לא ריאליות

חברה שתבטיח לכם את המקום הראשון בגוגל כנראה משקרת לכם, לעומת זאת חברה שתדבר איתכם במונחי אחוז הגידול בתנועה לאתר, הגעה האתר לדף הראשון בגוגל בעת חיפוש של מספר מילות מפתח שחשובות לכם ושיפור ביחס ההמרה היא חברה מקצועית יותר שמדברת איתכם במושגים הנכונים.

בדיקת התוכן השיווקי שהחברה מספקת

אחד מהדרכים לבדוק את איכות החברה שאליה פניתם היא לבדוק את התוכן שהיא מעלה עבור האתרים שמעסיקים אותה. בקשו לקרוא מספר כתבות שיווקיות שהחברה העלתה, אם תגלו שרמת התוכן שהחברה מספקת נמוך, כזה הכולל שגיאות כתיב או טעויות תחביר תוכלו להבין עד כמה החברה לוקחת את הקידום שהיא עושה ברצינות.

תבררו על הדרך שבה החברה תיצור לינקים נכנסים לאתר שלכם

תבקשו לראות את מערך האתרים שהחברה מחזיקה לטובת לינקים נכנסים, כלל שהחברה מחזיקה ביותר אתרים, שעוסקים בנושאים שונים היא תוכל לספק לכם לינקים איכותיים יותר וכתוצאה מכך תוצאות טובות יותר.

מספר נושאים שחשוב שהחברה תתייחס אליהם

כמות התוכן באתר – על מנת לקדם את האתר שלכם בצורה יעילה חשוב שכל עמוד ועמוד באתר יכיל כמות מספקת של תוכן, מספר הנע בין 300 ל-400 מילים לפחות. עמודים חסרי תוכן פוגעים בדירוג האתר בגוגל. חברה שלא תשים דגש על הנושא הזה היא חברה פחות מקצועית.

כותרת העמוד – חשוב שבכותרת העמוד של כל דף שלכם תופיע מילת המפתח הרלוונטית, גוגל מזהה את הכותרת של העמוד באמצעות האלגוריתם שלה ומעניקה לה חשיבות גדולה יותר ביחס לשאר התוכן באותו עמוד.

מהירות האתר וטעויות קוד – כל חברה לקידום אתרים צריכה לבדוק את מהירות האתר שלכם, גוגל מזהה אתרים איטיים ופוגעת בדירוג שלהם, כמו כן, איכות הקוד של האתר משפיעה גם כן על הדירוג שלו, לכן כדי לבחור בחברה שתוכל לסייע לכם גם בנושא זה.

בחירת חברה איכותית לקידום אתרים קריטית להצלחה האתר שלכם, היא יכולה להוביל להצלחה גדולה, או לחילופין, לכישלון צורב. נסו להיצמד לעצות שהבאנו במאמר בבואכם לבחור את החברה שתתאים לכם.