בדיקת כספים אונליין – איך זה מתרחש

דולרים

בעבר, המצב הפיננסי של כל אדם תועד בקפידה במגוון מחברות וטבלאות.

בלי המעקב המסודר, היה למעשה כמעט בלתי אפשרי לקבל מידע על תמונת המצב הפיננסית הנוכחית, בלי להסתבך בבזבוז יום שלם בתור של הבנק ובגופים שונים.

היום, עסקים רבים בתחום הפיננסיים מאפשרים קבלת מידע מלא אונליין, כתלות באישור זהות מפורט.

במאמר זה נפרט מעט על דרכים לבדיקת כספים אונליין.

 

בדיקה באתר הר הכסף

למרות שחלק גדול מהמידע היום נגיש דרך רשת האינטרנט, עדיין אתם עלולים למצוא את עצמכם מדפדפים בין עשרות עמודים באתרי הבנקים השונים לפני שתקבלו את התמונה המלאה על החשבונות הרשומים על שמכם. למרות הקושי, בדיקה כזו היא הכרחית. לישראלים רבים יש חשבונות אשר הם לא מודעים כלל לקיומם. חשבונות אלו יכולים לסייע למשקי בית רבים, וחשוב מאוד לאתר אותם ולהיות מודעים לקיומם. כדי לסייע בכך, בנתה המדינה את האתר הר הכסף. אתר זה, מאפשר בלחיצת כפתור לחפש בכלל המאגרים של חברות ההשקעות השונות והבנקים, ולקבל מידע על חשבונות הרשומים על שמכם. השימוש באתר יעיל ביותר, אינו דורש השקעת זמן בחיפושים, ובפעמים הראשונות הוא חינם אין כסף. לחצו כאן בשביל עוד מידע בנושא הר הכסף.

 

שיח ישיר עם בנקים

אפשרות נוספת בשביל ביצוע בדיקת כספים אונליין, היא שימוש ברשת כפלטפורמה ליצירת קשר ישיר עם עובדי הבנקים. חלק מהבנקים מאפשרים גישה אונליין למאגרי המידע שלהם, אך רובם לא ימסרו לכם את המידע המבוקש בטענה של שמירה על חיסיון לקוחותיהם. כדי לקבל מידע מפורט מהבנקים, תאלצו לעיתים לגשת ממש לאחד הסניפים, ולהציג מסמכים מזהים. עם זאת, עדיין בעזרת השקעת זמן, תוכלו לעשות שימוש ברשת ככלי יעיל כדי לבנות שיח פורה עם הבנקים. תוכלו לשלוח מיילים מפורטים לבנקאי הפרטי שלכם, ולבקש ממנו לעשות את הבדיקה עבורכם. בסופו של דבר, גם לבנק יש לעיתים אינטרס לעשות שימוש בכספים השוכבים בחשבון שלכם, ולהשקיע אותם בתבונה כך שההון המצטבר אצלו יגדל ככל האפשר, ולכן אין שום סיבה שלא יעזרו לכם בכך.

 

רישום באתר של חברות השקעות

חלק גדול מהחוסכים בישראל, מנסים לצבור תשואה מכובדת יותר על ההשקעות שלהם מזו שמציעים הבנקים הגדולים. תשואה זו ניתן להשיג או על ידי השקעה עצמית של הכסף, או על ידי עבודה אל מול חברת השקעות מוסמכת. לכן, כאשר עושים בדיקת כספים יעילה, קריטי לבדוק את הרישומים השונים באתרי חברות השקעות. אצל החברות השונות במשק, בין אם מדובר על אלטשולר שחם, הראל, כלל או אחרות, יתכן מאוד שחבויים חשבונות הרשומים על שמכם, או על שמם של אנשים אשר אתם יורשיהם החוקיים. חשבונות אלו עשויים בהחלט לכלול כמות מכובדת מאוד של כספים, שפשוט חבל שלא לנצל.

 

חישוב פיננסי