אמן חושים תותח למסיבות רווקות – אירוע מרתק שיפעים את הכלה

משקפי מסיבה

מזל טוב, את מתחתנת בקרוב והתחלת לעבוד עם חברתך הקרובה ביותר על מסיבת הרווקות שלך. מן הסתם המחשבה הראשונה שלכן תהיה, כיצד תוכלו באמת להתפרע בערב הנשים הזה, שיהיה בוודאי רווי מצב רוח טוב והורמונים נשיים. הסטיגמה על מסיבת הרווקות שאליה מגיע חשפן או להקת רקדנים תמיד מרחפת באוויר אולם, בחלק נכבד של המסיבות, בסופו של דבר הכלה או מי שמארגנת עבורה  את האירוע מוותרת על התענוג השנוי מעט במחלוקת. נשאלת השאלה כמובן, אם לא חשפן אז מה יהיה השפיץ של מסיבת הרווקות, צריך להביא משהו או משהו שיגרום לכך שכל המשתתפות לא תשכחנה לעולם את האירוע הזה. מה דעתכן על אמן חושים שידהים אתכן ומידי פעם גם יצחיק אתכן עד דמעות?

 

מופע שמתבסס עליכן

ישנם אמני חושים שכשם שאמן סטנדאפ לא מכין כמעט שום דבר מראש ועיקר הקטעים שלו נשענים על אינטראקציה עם הקהל, כך גם הם אינם מכינים הרבה מראש ומבססים את המופע שלהם עליכן נשות המסיבה. הקסמים אמנם מוכנים מראש אולם, השיתוף שלכן האורחות במסיבה מקרי ולא מתוכנן. המשאב המרכזי להצלחת מופע של אמן חושים מאלתר הוא האורחים שהגיעו, הוא יפעיל אותם, יעבוד עליהם ממרחק של פחות ממטר ויצחיק אותם עד דמעות.

 

מכיר את הסודות שלכן

אמן חושים בדרך כלל יקדיש חלק נכבד מהמופע שלו לעבודה מול הקהל בקטע של אני יודע עליכם הרבה מאוד דברים. אחת אחרי השנייה אתן תתנדבנה להשתתף במופע ואמן החושים יגלה על כל אחת משהו אחר. איך הוא עושה זאת? באמצעות קריאת מחשבות, קריאת שפת גוף והמון עבודה בעיניים. מדובר ברגעים מפתיעים, מצחיקים, כאלה שנצרבים בזיכרון מכיוון שהמוח לא מצליח להבין כיצד הדברים קורים.

 

נוגע לא נוגע

חלק נוסף במופע של אמן החושים למסיבת רווקות יהיה החלק שבו הוא יזמין שתי מתנדבות במכה ואולי אף שלוש. האמן ייצר סיטואציות בהן נוצר שיתוף פעולה בלתי מוסבר, ממרחק, בין המתנדבות, באמצעות נגיעה שלא נראית לעין כלומר, סוג של טלקינזיס ושליטה על המחשבות שלכן. קטעים עוצרי נשימה, מצחיקים ויותר מהכל בלתי ניתנים להסבר. חוויה פשוט מטורפת.

 

לא כדאי לכן לשקר

אמן חושים משתמש בטכניקה מעניינת של משחקי אמת ושקר, גם במקרה זה אתן תהיינה "הקורבן". האמן יבחר מתנדבת וילמד אותה כיצד משקרים מבלי להתגלות. הקטע המצחיק הוא שהמתנדבת תמיד נופלת בפח והשקר מתגלה על ידי אמן החושים. האמצעים העומדים לרשותו על מנת לגלות את האמת הם קריאת מחשבות, קריאת שפת גוף, קריאת פנים ומניפולציות מנטאליות שהופכות חלק מהקטעים פשוט לקורעים מצחוק. השיא בקטעים אלה הוא בחלק שבו הקהל רואה דברים שהמתנדבת לא יכולה לראות ולפיכך, תגובותיה להתרחשות הבימתית מצחיקות עד דמעות.

 

אמרי כן

אמרי כן לאמן חושים למסיבת רווקות, אני מבטיח לך שתהיה לך מסיבת רווקות מפעימת לב, מהנה ומצחיקה. ככה צריך לחגוג לפני הנישואין.

אמן חוש תותח