איך מתבצע קידום ברשתות החברתיות

מכשיר נייד

למעלה מ – 8% מהישראלים משתמשים בלפחות מאחת האפליקציות הבאות: פייסבוק, יוטיוב, טוויטר, אינסטגרם, לינקדין ולאחרונה גם טיק-טוק.

המשמעות של זה היא דבר אחד – קידום ברשתות החברתיות מעולם לא היה יותר עוצמתי ומועיל.

אם אתם חדשים בתחום, או מרגישים כי העסק לא ממריא, כדאי שתכירו איך מתבצע קידום ברשתות החברתיות

הדגשים שחובה להכיר בכל רשת חברתית

דיגיטל בוסט מציגים מספר דגשים שחובה להכיר בכל רשת חברתית כדי לבצע קידום נכון באותה רשת:

רשתות פופולריות

קידום ברשת פייסבוק

פייסבוק היא אחת מהרשתות החברתיות המובילות ביותר בארץ. קהל היעד בה מגוון ופונה בעיקר לאוכלוסית המבוגרים ופחות לבני נוער וילדים.

פייסבוק שמה דגש על האינטרקציות שמתפתחות בין האנשים השונים, העסקים והדפים. ועל כן, האלגורתים של פייסבוק בוחן את מידת המעורבות, כמות הלייקים, משך זמן הצפייה ועוד מספר פרמטרים חשובים.

אחד הנושאים העולים ברשת פייסבוק הוא תחום "הקבוצות". קבוצות פייסבוק הפכו לקהילות חזקות במגוון רחב של תחומים. חברה שיודעת להוביל קהילה כזו יכולה להנות מקהל אמין, אוהב ותומך.

 

כיצד לבצע קידום בפייסבוק

קידום בפייסבוק יכול להתבצע בשני אופנים. באופן ממומן ובאופן אורגני. בין האופציות שפתוחות לפניכם תמצאו: פתיחת דף פייסבוק עיסקי, פרסום פוסטים על בסיס חודשי ושבועי, מעורבות בדפים ובקבוצות פייסבוק מובילות בתעשייה וכן קמפיינים ממומנים

 

קידום ברשת אינסטגרם

אינסטגרם היא ממלכת התמונות. הפלטפורמה היא המקום לחשוף את מה שקורה בעסק שלכם הן בפרונט והן מאחורי הקלעים. הפלטפורמה סוקרת ללא הרף את מליוני התמונות שמתפרסמות מדי יום, ומחפשת פוסטים ויראלים, מעניינים ויוצאי דופן אשר משכו מידה רבה של מעורבות ותגובות.

באינסטגרם עליכם לדעת למצוא את הקהל הנכון שלכם, לבצע האשטגים נכונים, ליצור פוסטים מעוררי סקרנות ועניין ולדעת לתזמן את הפוסטים במהלך השבוע בצורה חכמה והגיונית.

 

כיצד לבצע קידום באינסטגרם

קידום באינסטגרם יכול להתבצע גם כן בשני אופנים. באופן ממומן ובאופן אורגני. בין האופציות שפתוחות בפניכם תמצאו: פתיחת חשבון אינסטגרם עיסקי, פרסום פוסטים על בסיס יומי/שבועי/חודשי, יצירת האשטגים מתאימים לפוסט, מעקב אחר מובילי דעה בתחומכם ואחר קהל פוטנציאלי וכן יצירת פוסטים ממומנים לקידום.

 

טיק-טוק

למי שלא שמע עדיין על טיק-טוק כנראה שהוא לא צעיר מספיק או שאין לא ילדים קטנים. מדובר באחת האפליקציות שסוחפות את העולם ויצרה כבר אלפי מובילי דעה חדשים. האפליקציה מבוססת על יצירת סרטונים קצרים ומעניינים.

הפלטפורמה מחפשת גם כן מעורבות, לייקים וסרטונים שיכולים להפוך לויראלים.

 

כיצד לבצע קידום בטיק-טוק

גם כאן, ניתן לבצע קידום במספר דרכים. בטיק-טוק חשוב שהסרטון שתיצרו יהיה מעניין, מצחיק, שנון ומסקרן. סרטון שכזה, יכול להוביל לאלפי ואף למאות אלפי צפיות בישראל וברחבי העולם.

לסיכום, לקידום ברשתות החברתיות יש פוטנציאל ענק לכל סוג של עסק. בחירה בחברה הנכונה, תוכל למנף את העסק שלכם למקומות חדשים.