איך לשווק נדל"ן באינטרנט

בית ומטבעות

היום כבר אפשר לומר באופן רשמי: כל, אבל כל התעשיות עברו לשיווק און-ליין בכלל ולשיווק ברשתות החברתיות בפרט.

זה אמנם התחיל בתעשיות יותר ״סקסיות״ כמו אופנה, אוכל ודוגמנות, אבל היום גם תעשיות ״כבדות״ ושמרניות יותר משתמשות בשיווק אינטרנטי, וביניהן גם ענף הנדל״ן.

מכיוון שענף הנדל״ן הוא יחסית חדש ברשתות, לעיתים עסקאות הנדל״ן משווקות בצורה מעט מיושנת שלא מתאימה לקהל היעד ולכן מפספסת את המטרה.

לכן, טרם פונים לפלטפורמה אינטרנטית שיווקית, יש לדעת – איך לשווק נדל״ן באינטרנט?

אנחנו נ מצאים בעיצומו של עידן המידע, ואם להיות מדויקים אנחנו בעידן של תוכן. הרשתות מוצפות בתכנים מכל מיני סוגים ועל כל נושא שבעולם, ועל האדם הפשוט לסנן את המידע לפי מה שנראה אטרקטיבי ומתאים עבורו. תוכן זו מילת המפתח בכל הקשור לשיווק. אם בעבר, פרסומת מסחרית בטלוויזיה או שלט ענק על איילון היו נטמעים בתודעה שלנו וגורמים לנו לקנות, הרי שהיום האדם חכם וחשדן יותר, ונוהג לברר ולאסוף מידע משלל התכנים המוצעים לו באינטרנט. לכן, אין מנוס מתוכן איכותי וטוב. מספר דברים שיכולים להפוך תוכן סביר למעולה:

 

תמונות

אין מה לעשות, אנחנו בעולם חשוף וחיינו פתוחים לכל הציבור גם אם אנחנו אנשים קטנים ואנונימיים. ויזואליות זה שם המשחק ברשתות החברתיות וכולנו משתפים וצורכים תמונות שמגרות אותנו להמשיך לצרוך מעולם התוכן שלהם. המשפט ״תמונה אחת שווה אלף מילים״ נאמר בכל כך הרבה תקופות זמן, אבל נדמה שעכשיו הוא רלוונטי מתמיד. מתווך נדל״ן שיוסיף תמונות איכותיות של הנכס המוצע או האזור שאותו הוא מנסה לשווק, יזכה לא רק להרבה לייקים, אלא גם ל״תנועה״ בפוסט ולכך שלקוחות יצרו עמו קשר. כדאי לגרום לתמונות להתבלט מעל השאר באמצעות רעיונות יצירתיים.

 

המלצות וסיפורי הצלחה

הסיבה שאנחנו לא נוטים לצרוך לפי פרסומות בטלוויזיה נעוצה בכך שאבדה התמימות. אף אחד לא רוצה שהנחתום יעיד על עיסתו, אלא שהלקוחות שלו יעידו על העיסה. המלצות אמיתיות וסיפורי הצלחה הקשורים בהשקעה בנדל״ן יתנו ללקוחות הפוטנציאליים הרגשה של אמון ומקצועיות ושהם יהיו בידיים טובות.

 

חדשות בתעשייה ובשוק

אף אחד לא רוצה לעבוד עם חברה שתקועה מאחור בעוד שכולם דוהרים קדימה. הקפידו לפרסם תכנים הקשורים לנעשה בתחום הנדל״ן ובעדכונים שקורים בו באופן תדיר. הדבר ייתן לכם מעמד של שוחים בחומר ומביני עניין, שמעודכנים בכל הנעשה בשוק. דרך טובה ליישם זאת היא כתיבת בלוג ללא אופי מכירתי כלל, המכיל פוסטים שקשורים לנושאים שונים מעולם ההשקעות בנדל״ן.

רעיונות אלו הן רק קצה המזלג של שיווק נדל״ן באינטרנט. כדאי להשקיע באיסוף ידע ולימודו בתחום, מה שירחיב לכם את הרעיונות וגם את מעגל הלקוחות. רק זכרו – אם אתם עוסקים בשיווק נדל״ן ואתם לא נמצאים און-ליין (במיוחד ברשתות החברתיות), מבחינת הלקוחות הפוטנציאליים שלכם אתם לא חלק מהמשחק.

 

מפתחות