איך לקדם עסק של בישול ובשרים

מכשירים דיגיטליים

אנחנו חיים בעולם שחלק גדול ממנו נמצא באינטרנט. הממשק העיקרי היום של בעלי עסקים עם הלקוחות שלהם מתרחש קודם כל באתר האינטרנט או ברשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם. אחרי שהלקוח השתכנע, דרך הסיורים הוירטואלים, שעסק מסויים שווה את הביקור שלו – רק אז הוא יטרח לצאת מהבית ולהגיע עד לפתח החנות, המסעדה או בית העסק. אם כך, נשאלת השאלה איך לקדם עסק בכלל, וגם איך לקדם עסק של בישול ובשרים בפרט. על השאלה הזו ננסה לענות במאמר הבא.

איש קידום
איש קידום

הקשר בין קידום וקדמה

הקשר בין המילים קידום וקדמה הולך ונהיה ברור יותר בשנים האחרונות. על מנת לקדם משהו, כל דבר, יש להשתמש באמצעים המתקדמים ביותר העומדים לרשותנו. ומה הכוונה? קידום עסק היום חייב לשלב מהלך  שיווקי ופרסומי שמתרחש ברחבי הרשת, באמצעות מגוון הכלים שעומדים לרשותנו דרכה. אמרתם קידום? אמרתם קדמה.

עולם השיווק והפרסום עבר תהליך גדול של שינוי בשני העשורים האחרונים. זאת בעקבות כניסתו של האינטרנט אל חיינו, שקרתה בתהליך מדורג ומתון. האינטרנט ביסס את מעמדו לאט לאט אבל בטוח, ונחשב היום לאחד מאמצעי השיווק והפרסום היעילים והחזקים ביותר.

 

איך לקדם עסק של בישול ובשרים?

אין ספק שפרסומות בטלוויזיה, בעיתונים, בשלטי חוצות וחלוקת פלאיירים הם תהליכים שיווקים שכבודם במקומו מונח. תהליכי השיווק והפרסום הללו מלווים אותנו מאז ומתמיד, ולא צפויים להיעלם בזמן הקרוב.

אולם קיימת בהחלט זליגה של תהליכים פרסומיים לרחבי הרשת, והיום ניתן לראות פרסומות בפייסבוק, באינסטגרם ולמעשה בכל רשת חברתית שהיא ולכל בית עסק מכל סוג. זאת באמצעות דפי עסק, באנרים, דפי נחיתה ועוד כלים שיכולים לשמש כל בעל עסק לצרכי שיווק, פרסום וכמובן קידום.

אז איך לקדם עסק של בישול ובשרים? פשוט מאוד. ראשית, וודאו שיש לכם אתר שמציג את מגוון השירותים אותם בית העסק שלכם מעניק. האתר צריך להכיל תכנים בשפה רהוטה ומעניינת וכן לשלב אמצעים ויזואלים וגרפיקה שתוסיף צבע ועניין לאתר.

פתחו עמוד עסקי בפייסבוק ובאינסטגרם. לשתי הרשתות החברתיות החזקות הללו מליוני משתמשים רשומים ברחבי העולם. על מנת לקדם עסק של בישול ובשרים, כדאי לפתוח עמוד עסקי שישלב תמונות מפעילות בית העסק, פוסטים מעניינים ומעשירים. העמוד העסקי הוא דלת הכניסה הראשונית אל העסק שלכם, וחשוב לטפח אותו ולשמור אותו רלוונטי ועדכני בכל עת.

 

רוצים לראות דוגמה?

רוצים לקדם עסק של בישול ובשרים משל עצמכם ולא בטוחים איך לעשות את זה? היכנסו לאתר של וובר ותוכלו להתרשם בעצמכם. וובר היא המותג המוביל בעולם לחובבי הברביקיו, המציעה מגוון רחב של מוצרי גריל גז, מעשנת בשר וגריל פחמים.

בכניסה לאתר תוכלו לשאוב רעיונות וכן להתרשם מהשירות אותו וובר מציעה למעגל הרחב של לקוחותיה.