בלי נצנצים: איך לעצב לוגו שמשדר יוקרה

לוגו ייחודי

עיצוב לוגו היא משימה לא פשוטה, במיוחד אם אנחנו רוצים לעצב לוגו שישדר יוקרה ופאר. אם קהל היעד של המותג שלנו הוא קהל שמחפש לשדרג את רמת החיים שלו ולהתפנק במוצרים יוקרתיים, עלינו למצוא אלמנטים המשדרים יוקרה ולשלב אותם בלוגו. במאמר זה נלמד כמה שיטות שיעזרו ללוגו שלנו להשתייך לעשירון העליון.

תצוגה לוגו בטלפון

צבעים

זהב הוא צבע שאוטומטית מזכיר לנו כסף ויוקרה, מיותר להסביר למה.
שחור-לבן הם צבעים נקיים וקלאסיים, מזכירים לוח שחמט, ומעוררים בנו קונוטציות של קלאסה וסדר. דוגמה לשימוש בצבעים אלה הוא הלוגו של אפל.
חום (בדרך כלל עם לבן) הוא צבע שמייצג וינטג', נוסטלגיה ושורשיות, כמו בית העשוי מעץ.
אדום-כחול הם הצבעים שייצגו את בית המלוכה הצרפתי במאה ה-19. עד היום, שילוב נכון שלהם משדר מלכותיות ויוקרה. לדוגמה: הלוגו של מותג הבישום Old Spice.

שימוש בפלטות צבעים המכילות את הצבעים האלה, יעזרו ללוגו שלנו לעורר בלקוחות קונוטציות של כסף, יוקרה וכוח.

פונט (כתב)
הכתב בו נשתמש לעיצוב הלוגו של העסק שלנו הוא קריטי ליצירת האווירה שהוא משרה.
אם נרצה שהלוגו של ישרה אווירה של יוקרה, נשתמש בפונט עדין ונקי. דוגמה לפונט מתאים מתוך Google Fonts:

Bellefair

בדרך כלל שנעצב לוגו יוקרתי, נשים את שם העסק במרכז וניתן לפונט לספר את רוב הסיפור שמאחורי המותג.

LESS IS MORE

לוגו המורכב מהרבה פרטים, יעביר מסר מבולגן ולא נקי. כשאנחנו חושבים על לעצב לוגו המשדר יוקרה, נרצה להשתמש בכמה שפחות פרטים שיעמיסו על המוח של הלקוח, ולהעביר מסר חד וישיר.

לוגו נקי ופשוט משדר פשטות, אך גם עוצמה וסדר. ניקח לדוגמה את הלוגו של מרצדס בנץ:

לא משנה באיזה גודל, צבע או פלטפורמה נראה את הלוגו הזה, יקפוץ לנו לראש המותג מרצדס בנץ. הלוגו של מרצדס, צורה המזכירה הגה פשוט, הוא סמל ליוקרה ורמת חיים גבוהה בכל העולם.

שלושת החיצים בלוגו של מרסדס, על פי פרסומים רשמיים של החברה, מסמלים את הדרך לשליטה של האדם  באוויר, בים וביבשה בעזרת המנועים והרכבים של מרסדס.

כלומר, הלוגו של מרסדס מסמל שליטה עולמית. וכל זה דרך 3 חיצים! 

מעצבים עם ניסיון

אם אתם מחפשים לייצר לוגו שמשדר יוקרה ופאר, כנראה שתצטרכו מישהו שמבין בלייצר לוגואים מסוג זה. זה לא קל לייצר לוגו שמספר סיפור שלם, וכשזה נוגע ליוקרה יש אנשים שזו המומחיות שלהם.

המעצבים הגרפיים של המיזם האינטרנט Interload מגיעים עם ידע עשיר בעיצוב לוגו מותאם לעסק שלכם ושנים של ניסיון בעיצוב גרפי. הבחירה ב-Interload תבטיח לכם תוצאה יוקרתית ומקצועית, כך שהלוגו של העסק שלכם ימשוך את הקהל הנכון ביותר עבורכם. לפרטים נוספים, היכנסו לאתר:  https://www.interload.co.il ותקבלו לוגו איכותי ויוקרתי בדיוק כמו שחיפשתם.