איך להקים פרופיל טיקטוק לעסק שלכם?

עֵסֶק

כיום כבר כמעט שאין צורך לומר את זה, אבל אם עדיין לא שמעתם את האמירה הזו, אז הנה אנחנו חוזרים עליה שוב: כל עסק שרוצה להצליח היום צריך עמוד טיקטוק. זאת הצעקה האחרונה בעולם הרשתות החברתיות ולכן שווה מאוד להיות גם שם. רוצים להבין עוד קצת על האפליקציה שהגיחה לחיינו ושינתה את כללי המשחק? 

 

מהי טיקטוק ומה החזון מאחוריה?

טיקטוק היא אפליקציה סינית שהושקעה בשנת 2016 בשם Douyin ושווקה לחו"ל במהלך 2017. כיום היא מצליחה בכל העולם ואפילו הוכתרה בתואר "האפליקציה החינמית עם הכי הרבה הורדות" כעבור שנה מאז שהושקה אלינו. כיום טיקטוק היא אפליקציה בידורית ושיווקית ממש כמו האינטסגרם! אנשים פותחים עמודי טיקטוק לעסק, להנאה, ללימוד או סתם לאסקפיזם. יש שם תנועה גדולה והמון מעורבות.

 

מה בעצם עושים בטיקטוק?

טיקטוק היא אפליקציה מבוססת סרטונים קצרים, אותם את יכולים לערוך בתוכנת העריכה שמובנת באפליקציה ולהוסיף מגוון סאונדים. הסאונד הוא מרכיב מרכזי וחשוב מאוד בסרטון ולכן השתמשו במגוון הסוגים שיש לרשותכם: סאונד מקורי, מוזיקה, קטעים מתוכניות טלוויזיה מפורסמות וכו'. הרבה אנשים ועסקים בוחרים לתת ערך מוסף בכל הקשור לעסק ולתחום שלהם.

 

איך ליצור פרופיל טיקטוק ב5 שלבים פשוטים?

  1. תחילה הורידו את אפליקציית הטיקטוק מחנות האפליקציות במכשיר הפלאפון החכם שלכם.
  2. מילות החיפוש יכולות להיות באנגלית או בעברית: טיקטוק או Tiktok. לאחר שמצאתם לחצו על כפתור ההורדה והמתינו לסיומה.
  3. היכנסו לאפליקציה והתחילו למלא את ההגדרות ופרטי ההתחברות: הכניסו את השם שלכם, כתובת המייל, צרפו תמונה לפרופיל (חשוב) ומלאו פרטים חשובים בביו כמו קישור לעמוד האינסטגרם, מדינה או עיר או כל מה שאתם מוצאים לנכון.
  4. בחרו בכפתור ה+  והתחילו ליצור סרטונים ולערוך סרטונים מדליקים
  5. גללו בדף הבית וקבלו השראה, טיפים, סאונדים ותקלטו את האווירה והנישה אליה נכנסתם.

 

מי אתם משתמשי הטיקטוק?

בעבר יכלנו להגיד בצורה חד משמעית שאלו בעיקר בני נוער וילדים שמשתמשים באפליקציה הזו ויש האומרים אפילו לרעה מאוד. כיום כולם נמצאים שם! אנשים היום מתחרטים על כך שלא פתחו אינסטגרם מוקדם יותר, כך בדיוק גם עם אפליקציית הטיקטוק, ככל שתורידו יותר מאוחר כנראה כך תתחרטו על זה אחרי זה. זוהי אפליקציה עם המון זמן מסך, הרבה מעורבות, משתמשים, מגוון רחב של תכנים ועוד המון!

 

שיווק בטיקטוק לעסקים

עסקים רבים מחפשים להיכנס לתחום הטיקטוק ועל כן ישנן הרצאות, סדנאות ומאמרים ממש כמו אלו שמלמדים אתכם ונותנים לכם טיפים מעולים להתחלה!

 

לסיכום

אפליקציית הטיקטוק נכנסה לחיינו כרוח סערה ומאז היא מתעקשת להישאר. אמרו שהיא של בני הנוער, אבל הם משכו המון מבעלי העסקים וגילאים יותר מבוגרים 30+ בשנים האחרונות וזה ניכר. אם אתם חושבים להיכנס לטיקטוק, תזכרו, עדיף מאוחר מאשר אף פעם.

בהצלחה!

עֵסֶק