איך להקטין תמונה בפוטושופ

מחשב נייד

באמצעות תוכנת פוטושופ ניתן להקטין או להגדיל תמונה בקלות ובמהירות. במדריך זה נציג לכם את כל הדרך הקלה והפשוטה ביותר לצורך הקטנה של תמונות, וכן אפשרות להתמקצעות בתוכנה באמצעות הרשמה לקורס פוטושופ מקצועי.

 

איך להקטין תמונה באמצעות פוטושופ?

על מנת להקטין תמונה באמצעות תוכנת פוטושופ עליכם לבחור באפשרות של Image‏ ולאחר מכן לבחור באופציה של image size. בשביל לשנות את המימד של הפיקסלים לאחר הקטנת התמונה לחצו על Dimensions, כך שקנה המידה של הגובה והרוחב יהיו בפרופורציות נכונות. חשוב לזכור כי הקטנה של תמונה בפוטושופ צריכה להתבצע תוך שימת דגש על שמירת איכות התמונה, וזאת לאור ביצוע השינוי. על מנת לבחון את התוצר הסופי, בחרו באופציה של Command‏ בכדי לראות את התמונה באמצעות תצוגה מקדימה.

 

כיצד תהפכו למקצועיים בתחום הפוטושופ?

אם אתם חושבים כי תוכנת פוטושופ מסתכמת בהקטנה או הגדלה של תמונות, אתם טועים. מאז נוצרה התוכנה היא פותחה באופן משמעותי ולכן ישנם אלמנטים רבים אשר מאפשרים לכם לבצע מגוון רחב של פעולות, באופן יעיל ומהיר. משום כך, קורס פוטושופ מקצועי הוא חיוני, וזאת בשל העובדה כי מדובר בקורס מקיף וממוקד אשר משלב את כל השלבים החשובים ביותר לצורך היכרות עם התוכנה – החל משלב הבסיס ועד להיכרות עם פיצ'רים מתקדמים אשר נועדו להוביל ליצירת תוצרים מצוינים ואיכותיים, באופן מהיר ויעיל. למעשה, את הקורס ניתן לבצע במספר שלבים ועם הכוונה מקצועית מצד אנשי מקצוע מובילים אשר הוסכמו לעסוק בתחום, כמו גם לחזור על השיעורים באמצעות צפייה בשיעורים מקוונים. שיעור מקוון מאפשר לכם לחזור על התכנים אשר נלמדו בשיעור ואף לשפר את היכולת הביצועית, באופן מיומן ועם שימת דגש על הבנה של הבסיס של התוכנה אשר כולל כאמור אפשרות של הקטנה או הגדלה של תמונות. כידוע, פוטשופ הוא כלי חיוני בעבור מעצבים, אדריכלים, מהנדסים וכן אנשי מקצוע בתחום העיצוב ולכן באמצעות למידה מעמיקה של התוכנה תוכלו להדגיש בצורה נכונה וטובה את היכולת האישית, ובכך להבטיח תוצרים איכותיים אותם תוכלו לבצע באופן מהיר אך עם זאת גם מיומן ומקצועי.

 

היכן לומדים קורס פוטושופ?

קורס פוטושופ מקצועי ניתן ללמוד באמצעות סטודיו omriron אשר ממוקם בלב תל אביב. באמצעות צוות המדריכים המקצועי של הסטודיו תוכלו לקבל ליווי וסיוע, כמו גם לצפות בשיעורים מקוונים אשר בהם ניתן לצפות בקלות באמצעות גישה מהירה. מאחר והסטודיו מקפיד לייצר סביבה טכנולוגית מתקדמת, תוכלו לשלב בין סביבת לימודים נעימה במיוחד וכן אווירה מקצועית אשר מתבססת על סטנדרטים של מקצועיות, יסודיות וליווי אישי לכל אורך הדרך. מעוניינים להירשם למועד הקרוב? היכנסו כבר עכשיו לאתר הרשמי של הסטודיו, השאירו פרטים ונציג ישוב אליכם תוך זמן קצר לתיאום והרשמה.

תלמידה